RMF FM na czele, Czwórka i Radio Pogoda o 250 proc. do góry (słuchalność radia w weekendy w godzinach popołudniowych)
Pozycję lidera ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat w weekendy w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) zajęło RMF FM - wynika z raportu portalu Wirtualnemedia.pl.
Wśród najchętniej słuchanych rozgłośni radiowych w soboty i niedziele w godzinach popołudniowych (15.00 - 17.59) w III kwartale 2015 roku pozycję lidera zajęło RMF FM, którego udział względem analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł o 2,22 proc. do 23 proc. - wynika z raportu Radio Track Millward Brown przygotowanego na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie drugie miejsce zajęło Radio ZET (wzrost o 9,56 proc. do 14,9 proc. udziału). Zaś z czwartej na trzecią lokatę awansowała Eska (do góry o 16,44 proc. do 8,5 proc. udziału).
Największym wzrostem, wynoszącym 250 proc. do 0,7 proc., pochwalić się mogły ex aequo dwie stacje: Czwórka i Radio Pogoda. Z kolei największy spadek odnotowało Muzo.fm (które w fali lipiec - wrzesień 2014 nadawało jeszcze jako Radio PiN) - było to teoretycznie 100 proc. do 0,0 proc. udziału.
Wszyscy 15-75 |
|||||
15:00 - 17:59, weekendy |
lipiec 2015 : wrzesień 2015 |
kwiecień 2015 : czerwiec 2015 |
styczeń 2015 : marzec 2015 |
październik 2014 : grudzień 2014 |
lipiec 2014 : wrzesień 2014 |
RMF FM |
23,0% |
23,7% |
27,5% |
21,6% |
22,5% |
Radio Zet |
14,9% |
14,6% |
13,4% |
13,4% |
13,6% |
ESKA |
8,5% |
7,4% |
10,8% |
8,5% |
7,3% |
Jedynka |
7,8% |
9,6% |
6,8% |
12,3% |
10,5% |
Trójka |
7,5% |
10,2% |
5,5% |
8,3% |
6,8% |
Audytorium 17 |
5,1% |
4,2% |
4,2% |
6,4% |
4,4% |
VOX |
4,5% |
4,8% |
3,0% |
3,4% |
4,1% |
RMF MAXXX |
3,9% |
3,4% |
4,4% |
3,3% |
4,8% |
Złote Przeboje |
2,7% |
3,3% |
3,8% |
3,5% |
4,4% |
Radio Plus |
1,5% |
1,6% |
1,6% |
2,4% |
1,5% |
Radio Maryja |
1,3% |
1,6% |
2,0% |
1,7% |
1,4% |
WAWA |
1,3% |
1,1% |
0,8% |
0,8% |
0,7% |
RMF Classic |
1,1% |
0,8% |
1,6% |
1,3% |
1,3% |
TOK FM |
1,0% |
1,1% |
0,6% |
0,8% |
0,7% |
Antyradio |
0,9% |
1,1% |
1,2% |
0,7% |
0,5% |
Dwójka |
0,9% |
0,6% |
0,3% |
0,7% |
0,5% |
Czwórka |
0,7% |
0,4% |
0,4% |
0,3% |
0,2% |
Pogoda |
0,7% |
0,1% |
0,7% |
0,4% |
0,2% |
Zet Chili |
0,7% |
0,4% |
0,3% |
0,0% |
0,0% |
Zet Gold |
0,6% |
1,1% |
1,1% |
1,6% |
1,2% |
Rock Radio |
0,3% |
0,2% |
0,7% |
0,3% |
0,6% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN |
0,0% |
0,2% |
0,5% |
0,1% |
0,1% |
N= |
20 938 |
21 048 |
20 907 |
21 079 |
21 096 |
Przypomnijmy, że liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w III kwartale 2015 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM (więcej na ten temat). Natomiast wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski (zobacz te dane).
Dołącz do dyskusji: RMF FM na czele, Czwórka i Radio Pogoda o 250 proc. do góry (słuchalność radia w weekendy w godzinach popołudniowych)
Ja jeszcze czekam na badanie, co jest słuchane wieczorem ok. 22:00. Wtedy królują programy autorskie i są "Rozmowy niedokończone" Radia Maryja. Chciałbym wiedzieć jaki jest rozkład sił.