Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii „Zawód naukowiec”
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego wyznaczyło cztery dni robocze na przygotowanie oferty w postępowaniu na zakup czasu antenowego do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. W briefie stawia bardzo szczegółowo określone wymagania.
Resort nauki ogłosił w czwartek w godzinach popołudniowych postępowanie na zakup czasu antenowego w telewizjach do kampanii pod hasłem „Zawód naukowiec”. Termin składania ofert mija 23 września br., czyli w najbliższą środę. Biorąc pod uwagę, że w tym okresie przypada weekend, agencje mają cztery robocze dni na przygotowanie ofert.
W ramach zaplanowanej na okres od 26 do 31 października br. kampanii mają być emitowane cztery 30-sekundowe spoty z udziałem ambasadorów kampanii „Zawód naukowiec”. Ministerstwo w briefie bardzo szczegółowo określiło, w których stacjach tv i o jakich porach mają być emitowane reklamy. W TVP ma być wyemitowanych 100 spotów w takich kanałach jak TVP1 i TVP2 (śniadaniowe i po południu), TVP info (rano i po południu), TVP Kultura (po południu i wieczorem), TVP Seriale (po południu i wieczorem), TVP Historia (po południu i wieczorem), TVP Polonia (cały dzień); TVN (łącznie 100 lub 101 spotów we wszystkich stacjach TVN, TVN Style, TVN24, TVN Biznes i Świat; w TVN rano i po południu, w pozostałych wieczorem); w Polsacie 30 spotów rano i popołudniu oraz 70 spotów w Polsat Cafe (rano i wieczorem).
Oferty mogą składać te agencje, które dysponują zamawianym przez resort czasem antenowym, co potwierdzą np. umową zawartą z nadawcą danego programu.
Głównym kryterium wyboru (70 proc.) jest wskaźnik GRP podany dla wszystkich kanałów łącznie w grupie 16-49, cena stanowi 30 proc.
Dołącz do dyskusji: Resort nauki daje cztery dni w przetargu na obsługę mediową kampanii „Zawód naukowiec”