Reklama w TVN: 48,8 tys. zł za „Kuchenne rewolucje” i 46,5 tys. zł za „Milionerów”
W ofercie reklamowej TVN na czerwiec najwyższe ceny mają spoty przy programach „Kuchenne rewolucje” i „Milionerzy”.
W czerwcu na antenie TVN obowiązywać będzie już letnia ramówka. Emisja niemal wszystkich programów, które zadebiutowały wiosną na antenie stacji została zakończona w maju (np. „Agent Gwiazdy”).
TVN, podobnie jak rok temu, zaplanował jednak debiut dwóch nowych programów w czerwcu. 12 czerwca ruszy drugi sezon programu „Projekt Lady” z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli prowadzącej, a dwa dni później - „Dom marzeń”, który poprowadzi Ula Chincz. Spot przy pierwszej produkcji wyceniono na 42,1 tys. zł, przy drugiej - na 34,4 tys. zł (wszystkie ceny dotyczą emisji spotu 30-sek., netto, bez rabatów).
Najwięcej jednak trzeba będzie, podobnie jak w poprzednich miesiącach, zapłacić za emisję reklamy przy programie „Kuchenne rewolucje” - maksymalnie 48,8 tys. zł.
2,3 tys. zł mniej - 46,5 tys. zł - kosztuje z kolei reklama przy prowadzonym przez Huberta Urbańskiego teleturnieju „Milionerzy”.
43,2 tys. zł zapłacą za emisję 30-sek. spotu reklamodawcy zainteresowani obecnością przy serialu „Na Wspólnej” - stacja będzie nadawać jego premierowe odcinki.
Cena reklamy przy „Faktach” w dni powszednie wynosi 41,5 tys. zł i 39,4 tys. zł w niedziele.
Na spot przy serwisie sportowym trzeba wydać 35,5 tys. zł od poniedziałku do piątku i 32,1 tys. zł w niedziele. Z kolei reklamę przy pogodzie wyceniono na 32,8 tys. zł w dni robocze i 32,4 tys. zł w niedzielny wieczór.
Dołącz do dyskusji: Reklama w TVN: 48,8 tys. zł za „Kuchenne rewolucje” i 46,5 tys. zł za „Milionerów”