SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama radiowa: Antyradio i Złote Przeboje Poznań mocno w górę, Eska Warszawa i Jedynka w dół (TOP 10)

Stacje radiowe w styczniu br. zwiększyły rok do roku wpływy reklamowe cennikowo o ponad 20 proc. Największe wzrosty przychodów miały Antyradio, Złote Przeboje Poznań i Vox FM. Natomiast spadek zanotowały Eska Warszawa i Program I Polskiego Radia.

O 21,2 proc., do 456,6 mln zł wzrosły w styczniu br. w porównaniu ze styczniem 2015 roku cennikowe przychody z reklam stacji radiowych - wynika z danych Kantar Media opracowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej zarobiło radio RMF FM - 135,9 mln zł, czyli 15 proc. więcej niż rok temu. Wiceliderem wpływów z reklam było Radio Zet z przychodami w wysokości 95,2 mln zł (wzrost w skali roku o 21,4 proc.). Trzecie miejsce na podium należało z kolei do Programu III Polskiego Radia - wpływy tej stacji wzrosły o 20,3 proc., do 21,8 mln zł. Trójka ma od niedawna nową szefową - została nią Paulina Stolarek.

Największy wzrost przychodów reklamowych miały w styczniu br. w porównaniu do stycznia ub.r. Antyradio, Złote Przeboje Poznań i Vox FM. W Antyradiu reklamodawcy zwiększyli wydatki o 95,1 proc., do 5,3 mln zł; w Złotych Przebojach Poznań – o 84,9 proc., do 6,7 mln zł, a w Vox FM - o 51,2 proc., do blisko 7 mln zł.

Tok FM zarobiło o 20,6 proc. więcej niż rok wcześniej (9 mln zł), a Złote Przeboje Warszawa - o 17,4 proc. więcej (5,5 mln zł).

Z czołówki rozgłośni radiowych z największymi wpływami z reklam tylko dwie zanotowały spadek przychodów. Radiowa Jedynka zarobiła o 1 proc. mniej - niecałe 12 mln zł, a Eska Warszawa o 1,3 proc. mniej - 5,7 mln zł. Program I Polskiego Radia wprowadza właśnie nową ramówkę.

Wpływy reklamowe stacji radiowych

(dane cennikowe Kantar Media)

WIRTUALNEMEDIA.PL

I 2015

I 2016

zmiana proc.

RMF FM

118 158 390 zł

135 873 010 zł

15

ZET

78 364 195 zł

95 155 980 zł

21,4

PR 3

18 147 180 zł

21 830 680 zł

20,3

PR 1

12 115 010 zł

11 989 940 zł

-1

TOK FM

7 490 100 zł

9 033 745 zł

20,6

VOX FM

4 599 510 zł

6 954 710 zł

51,2

ZŁOTE PRZEBOJE Poznań

3 612 593 zł

6 678 046 zł

84,9

ESKA Warszawa

5 756 370 zł

5 680 410 zł

-1,3

ZŁOTE PRZEBOJE Warszawa

4 728 405 zł

5 549 757 zł

17,4

ANTYRADIO

2 704 400 zł

5 274 955 zł

95,1

razem

376 835 674 zł

456 594 357 zł

21,2

Dołącz do dyskusji: Reklama radiowa: Antyradio i Złote Przeboje Poznań mocno w górę, Eska Warszawa i Jedynka w dół (TOP 10)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
arnie
wystarczy zabronić reklamowania leków i będzie wielkie BOM BOM BOM...
0 0
odpowiedź