Portal Radia ZET w informacjach przed RMF24, TOKFM.pl wyprzedza witrynę Polskiego Radia
W kategorii informacji i publicystyki liderem zasięgowym jest portal Radia ZET, natomiast RMF24.pl przyciąga internautów najdłużej. Spore wzrosty osiągnęły witryny Radia Eska i kilku rozgłośni regionalnych Polskiego Radia.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w maju br. część informacyjno-publicystyczną portalu Radia ZET (Eurozet) odwiedziło 6,04 mln użytkowników, czyli 20,19 proc. wszystkich polskich internautów. Każdy spędził tam średnio 3 minuty i 59 sekund.
RMF24.pl zanotował 5,7 mln użytkowników, 19,06 proc. zasięgu oraz 9 minut i 17 sekund przeciętnego czasu korzystania. Od wiosny ub.r. pod marką RMF24 działa internetowa rozgłośnia informacyjna.
Serwis Planeta.pl (Eurozet) odwiedziło 2,19 mln internautów (7,33 proc. zasięgu), spędzając średnio po minucie i 7 sekund. TOKFM.pl (Agora) zanotował 1,64 mln użytkowników, 5,49 proc. zasięgu oraz 6 minut i 42 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a część informacyjno-publicystyczną portalu Radia Eska (Grupa Radiowa Time) - 953,7 tys. użytkowników, 3,19 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania.
W zestawieniu są dwie witryny Polskiego Radia. Główny portal nadawcy miał 1,25 mln odwiedzających, 4,18 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 41 sekund średniego czasu korzystania, a Polskieradio24.pl - 827,7 tys. użytkowników, 2,77 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 19 sekund spędzonych przeciętnie przez odwiedzającego.
Ostatnie pozycje w czołowej dziesiątce zajmują witryny trzech publicznych rozgłośni regionalnych. Serwis Radia Szczecin odwiedziło 696,8 tys. internautów (2,33 proc.), każdy spędził tam średnio minutę i 9 sekund. Witryna Radia Kielce zanotowała 585,9 tys. użytkowników, 1,96 proc. zasięgu oraz minutę i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania, a serwis Radia Gdańsk - 324,3 tys. odwiedzających, 1,08 proc. zasięgu oraz 51 sekund średniego czasu korzystania.
Sekcja informacyjno-publicystyczna portalu Radia ZET w porównaniu z kwietniem 611,1 tys. użytkowników (9,2 proc.) oraz 2 minuty i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania (39,9 proc.), a RMF24.pl - 723,8 tys. internautów (11,3 proc.) oraz 2 minuty i 24 sekundy średniego czasu korzystania (20,5 proc.).
Planeta.pl zanotowała spadek o 246,9 tys. odwiedzających (10,1 proc.) i 4 sekundy przeciętnego czasu korzystania (5,6 proc.), a TOKFM.pl - o 145,6 tys. użytkowników (8,1 proc.) oraz 54 sekundy średniego czasu (11,8 proc.).
Na portalu Polskieradio.pl ubyło 213,7 tys. internautów (14,6 proc.), przy czym średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 19 sekund (9,4 proc.). Polskieradio24.pl straciło 346,3 tys. użytkowników (29,5 proc.), zyskując 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania (61,6 proc.).
Część informacyjno-publicystyczna portalu Eska.pl zanotowała wzrost liczby użytkowników o 418 tys. (78 proc.) oraz spadek średniego czasu korzystania o minutę i 14 sekund (27,9 proc.), Radioszczecin.pl - wzrost o 268,3 tys. internautów (62,6 proc.) i spadek przeciętnego czasu korzystania o 3 sekundy (4,2 proc.), a witryna Radia Kielce - wzrost o 111,5 tys. użytkowników (23,5 proc.) i spadek średniego czasu o 9 sekund (9,3 proc.).
Z kolei w witrynie Radia Gdańsk liczba odwiedzających zwiększyła się ponad dwukrotnie (ze 157,8 do 324,3 tys.), a przeciętny czas korzystania - trzykrotnie (z 17 do 51 sekund).
Dołącz do dyskusji: Portal Radia ZET w informacjach przed RMF24, TOKFM.pl wyprzedza witrynę Polskiego Radia