Rada Reklamy udzieli porad prawnych reklamodawcom i mediom
Rada Reklamy będzie oceniać reklamy przed ich debiutem na rynku. Wtym celu zaoferuje reklamodawcom i mediom usługę copy advise.
- Usługa copy advise oceni reklamy pod kątem ich etyczności. Maona na celu uchronić reklamodawców i media przed późniejszymiskargami - powiedział nam Konrad Drozdowski, zastępca dyrektorageneralnego Rady Reklamy.
Drozdowski podaje, jakie działania i przekazy powodują skargi. -Chodzi głównie o nieumiejętne wykorzystanie motywów religijnych,dyskryminację ze względu na płeć oraz o przekazy manipulującedziećmi - mówi.
Rada udzieli porad na każdym z etapów kampanii reklamowej,poczynając od samego pomysłu. Usługa zostanie zaoferowana naprzełomie września i października. Będzie dostępna zarówno dlaczłonków Rady Reklamy jak i podmiotów zewnętrznych, przy czym ciostatni zapłacą za nią około tysiąca złotych.
Usługa copy advice ma być realizowana w przeciągu 2 dniroboczych.
Rada Reklamy już od jakiegoś czasu prowadzimy takie porady.Tylko w tym roku udzielono kilkunastu porad.
Dołącz do dyskusji: Rada Reklamy udzieli porad prawnych reklamodawcom i mediom