Coca-Cola Zero Cukru w puszkach nawiązujące do wzornictwa koszulek polskich piłkarzy (wideo)
Koncern Coca-Cola wprowadził do sprzedaży w wybranych sklepach na terenie Polski limitowane puszki Coca-Cola Zero Cukru. Ich design nawiązuje do wzornictwa koszulek piłkarskiej reprezentacji Polski. Kampania promująca limitowaną edycję obejmie działania w telewizji i web TV, w obszarze digital i social media oraz POS w punktach sprzedaży.
Limitowana edycja tych puszek jest częścią umowy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której od 1 sierpnia br. Coca-Cola jest oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych oraz serwisu Łączy Nas Piłka.
Limitowana edycja puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml
Na puszkach Coca-Cola Zero Cukru 330 ml dominuje biało-czerwona kolorystyka oraz charakterystyczne elementy wizualne.
- Poprzez limitowaną edycję puszek Coca-Cola Zero Cukru 330 ml chcemy pokazać, jak ważne jest dla marki wspieranie reprezentacji Polski. Jesteśmy dumni z tego, że na początku naszej współpracy oddajemy w ręce kibiców autorską i unikalną puszkę Coca-Cola Zero Cukru - wyjaśnia Damian Podawca, senior brand manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.
Oficjalny Sponsor piłkarskiej reprezentacji Polski
Dzięki umowie z PZPN Coca-Cola może do końca lipca 2020 roku posługiwać się tytułami „Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz „Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”. Do komunikacji sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia br. logo Coca-Cola znajduje się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.
Autorem kreacji i produkcji limitowanych opakowań puszek i materiałów BTL jest Agencja Fortis. Implementacją materiałów reklamowych zajęła się agencja McCann Worldgorup, strategią kampanii i zakupem mediów do niej zajął się MediaCom.
Za obsługę i kreację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za działania PR - Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Dołącz do dyskusji: Coca-Cola Zero Cukru w puszkach nawiązujące do wzornictwa koszulek polskich piłkarzy (wideo)