'Puls Biznesu' ze specjalnymi ikonami i kampanią
Dziennik "Puls Biznesu" (Bonnier Business Polska) będzie obok wybranych artykułów umieszczać specjalne ikony, które mają objaśniać czytelnikom, jak w praktyce można wykorzystać zawarte w tekście informacje.
W sumie ikon jest 12 i będą się pojawiać przy artykułach w sekcji newsowej i giełdowej dziennika. Na przykład, gdy tekst dotyczyć będzie nowych inwestycji w Polsce, ma się przy nim znaleźć ikona "Złap kontrakt".
Ikony to kolejna nowość w "Pulsie Biznesu", który na początku października wprowadził nowe sekcje tematyczne.
Wszystkie te zmiany promowane są kampanią, która obejmuje prasę ("Forbes", "Newsweek", "Wprost", "Harvard Business Review", "Warsaw Business Journal", "Manager Magazin", "Murator", "Dobre Wnętrze"), największe portale internetowe. Prowadzona jest też autopromocja w "Pulsie Biznesu" i na stronie Pb.pl.
Motywem reklamy prasowej jest scyzoryk-niezbędnik, a jej hasło reklamowe brzmi: "Puls Biznesu" - praktyczny z każdej strony. Autorem projektu jest Kasper Skirgajłło-Krajewski, dyrektor artystyczny Bonnier Business Polska. Kampanię przygotowało i media zaplanowało wydawnictwo we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: 'Puls Biznesu' ze specjalnymi ikonami i kampanią