SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Puls Biznesu" ponownie ma dyrektora marketingu

Robert Orłowski od dziś jest dyrektorem marketingu w Bonnier Business Polska, wydawcy "Pulsu Biznesu". Od stycznia br. był wakat na tym stanowisku.

Robert Orłowski marketingiem zajmuje się od 15 lat. Ostatnio odpowiadał za informacje biznesowe i badania w firmie Herbapol Lublin. Wcześniej związany był m.in. z Pracownią Badań Społecznych, koncernem Danone Poland i Alima Gerber.

Do redakcji "Pulsu Biznesu", na stanowisko redaktora pb.pl dołączyła w marcu Anna Okuń-Palczewska. Wcześniej pracowała w "Gazecie Finansowej", związana była także z "Parkietem" oraz agencją informacyjną ISB.

Dołącz do dyskusji: "Puls Biznesu" ponownie ma dyrektora marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl