Ruszył przetarg mediowy PKP Intercity, budżet to 18,6 mln zł
Spółka PKP Intercity rozpoczęła przetarg na obsługę mediową - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Dotyczy on budżetu w wysokości blisko 18,6 mln zł.
Przetarg dotyczy planowania oraz zakupu mediów offline dla działań wizerunkowo-produktowych marki PKP Intercity.
Wybrana agencja zajmie się obsługą mediową kampanii spółki w telewizji, radiu, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.
W przypadku tv PKP Intercity wskazało stacje z grupy TVP i Polsatu. W przypadku radia - RMF FM, Polskie Radio, Grupę Radiową Time i Audytorium17. Obsługa w prasie będzie dotyczyć kilku kobiecych tygodników, "Gościa Niedzielnego", "Sieci", "Super Expressu" oraz tytułów Polska Press Grupy. Z kolei w przypadku outdooru mają być uwzględniane nośniki reklamowe należące i obsługiwane przez takie firmy, jak Stroer Polska, Cityboard Media, Clear Channel Polska i Jet Line.
Głównym kryterium wyboru zwycięskiej agencji będzie cena. Warunkiem udział przetargu, który trwa do 12 czerwca br. jest wpłata 50 tys. zł wadium.
Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na okres 16 miesięcy. Budżet, jaki na obsługę mediową przeznaczy w tym okresie PKP Intercity wynosi ok. 18,6 mln zł.
Ostatnio za planowanie i zakup mediów do kampanii PKP Intercity odpowiadała Sigma Bis, wspólna agencja mediowa PZU i PKN Orlen. Została wybrana do współpracy w przetargu, w którym pokonała Mastermind Media i Octopus Media.
Dołącz do dyskusji: Ruszył przetarg mediowy PKP Intercity, budżet to 18,6 mln zł