Pru zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze
Prudential działający pod marką Pru rozpoczyna nową kampanię reklamową, której celem jest uświadomienie Polakom, że na emeryturze już 10. dnia każdego miesiąca może im zabraknąć pieniędzy. Ubezpieczyciel zachęca więc do tego, by już dziś pomyśleli o swojej przyszłości i zadbali o swoje finanse na emeryturę.
Marka Pru w nowej kampanii zachęca do refleksji i zadbania o finansowy aspekt swojej przyszłości. Przekonuje, że im wcześniej o tym pomyślimy, tym mniejszym wysiłkiem finansowym zapewnimy sobie odpowiednią emeryturę.
– Przysłowiowi Młodzi Bogowie teraz relatywnie dobrze zarabiają, stać ich na wiele, ale wciąż brak im czasu. Myślą, że czas na realizację pasji znajdą na emeryturze. Tyle że mogą się niestety mocno zdziwić, bo na emeryturze może być kruchutko finansowo. Pieniędzy wystarczy im do 10. każdego miesiąca – mówi Tomasz Borchowiec, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential Polska.
Słuszność założeń kampanii potwierdzają wyniki kolejnej edycji badania Prudential Family Index 2023, z którego wynika, że ponad połowa (52 proc.) młodych Polaków uważa, że oszczędzanie najlepiej zacząć w wieku 20 i 30 lat. Mimo to w tej grupie wiekowej oszczędzanie deklaruje zaledwie 41 proc.
– Emerytura to nie schyłek życia – żyjemy bowiem coraz dłużej i cieszymy się coraz lepszym zdrowiem. Wielu z nas chce przeznaczyć ten okres na wszystkie rzeczy, o których marzymy, ale teraz nie mamy na nie czasu. Niezbędne jest więc działanie, które zabezpieczy finanse na przyszłość i do takiego dodatkowego oszczędzania chcemy zachęcić odbiorców. Inaczej na emeryturze będziemy mieli pieniądze tylko do 10., a za co będziemy żyć przez resztę czasu? – dodaje Borchowiec.
Kampania Pru do końca roku
Nowa kampania potrwa z przerwami do końca roku. Obejmuje emisję spotów w stacjach telewizyjnych oraz w internecie. Prowadzona będzie także w mediach społecznościowych marki Pru oraz poprzez działania z zakresu content marketingu i performance.
Realizacją kreacji zajęła się agencja reklamowa Just. Jest to pierwsza współpraca tej agencji z marką Pru. Za planowanie i zakup mediów odpowiada z kolei dom mediowy Starcom. Spoty wyreżyserował Filip Berendt, a ich wykonaniem zajął się dom produkcyjny Film Produkcja.
Krótka reklama telewizyjna będzie trwała 15 sekund. W internecie emitowane będą trzy specjalne 6-sekundowe kreacje. Kampanię wspierają działania PR, za które odpowiada agencja OneMulti.
Dołącz do dyskusji: Pru zachęca do wcześniejszego myślenia o swojej emeryturze