PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP
Agencja PromoAgency wygrała przetarg na całoroczną strategię komunikacji sieci stacji paliwowych BP. Będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację koncepcji kreatywnej materiałów marketingowych, m.in. Katalog Nagród BP na sezon 2018/2019.
Katalog Nagród BP jest związany ze współpracą marki BP z programem lojalnościowym Payback. Oferuje on klientom wymianę punktów na produkty, które można odebrać na ponad 500 stacjach BP w Polsce, bądź zamówić bezpośrednio pod wskazany adres.
Do zadań agencji należeć będzie m.in. całoroczna strategia komunikacji,, a także kompleksowa obsługa Katalogu Nagród BP na sezon 2018/2019, w skład którego będzie wchodziła nie tylko jego koncepcja kreatywna i kreacja, a także materiały POS, kampanie reklamowe i banery.
Katalog będzie dostępny na początku października 2018 roku, zarówno na stacjach BP, w mediach społecznościowych, jak i na stronach internetowych bpkatalog.pl i payback.pl
PromoAgency od ponad 4 lat wspiera marketingowo stacje BP. Firmy nie podają nazw pozostałych uczestników przetargu.
Dołącz do dyskusji: PromoAgency kontynuuje obsługę marketingową BP, przygotuje nowy Katalog Nagród BP