Programy tv w social media: „M jak miłość” liderem na Facebooku, Kuba Wojewódzki na Instagramie
Spośród polskich programów telewizyjnych najbardziej lubiany na Facebooku jest serial „M jak miłość”. Na Instagramie liderem jest Kuba Wojewódzki - wynika z danych NapoleonCat.
Serial „M jak miłość” ma na Facebooku ponad 830 tys. fanów. Drugą pozycję zajmuje strona programu „The Voice of Poland”, wyprzedzając króla TVN-u, czyli Kubę Wojewódzkiego.
Jak widać w poniższym zestawieniu, pierwsza dziesiątka zdecydowanie należy do TVN-u - 6 pozycji w TOP 10 zajmują seriale i programy właśnie tej stacji. Wśród najpopularniejszych znalazły się również facebookowe strony muzycznego talent show Polsatu „Must be the music - Tylko muzyka” oraz nadawanego przez TVP serialu „Rodzinka.pl”.
Nieco inaczej sytuacja wygląda na Instagramie, gdzie rządzi Kuba Wojewódzki, zdecydowanie wyprzedzając inne produkcje TVN-u - „Top Model” i „Szkoła”. Tutaj w pierwszej dziesiątce pojawiają się również profile, których nie ma wśród 20 najpopularniejszych na Facebooku, np. program rozrywkowy „You Can Dance” po prostu tańcz oraz serial „Singielka”.
Dołącz do dyskusji: Programy tv w social media: „M jak miłość” liderem na Facebooku, Kuba Wojewódzki na Instagramie