Prognoza pogody, „Pierwsza miłość” i „Mega hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
W cenniku reklamowym Polsatu na styczeń 2017 roku ceny reklam są w jednych pasmach nieznacznie wyższe, a w innych nieco niższe od tych obowiązujących w styczniu br. Najwięcej kosztują reklamy w paśmie filmowym „Mega hit”, przy prognozie pogody i serialu „Pierwsza miłość”.
Najwięcej, bo nawet 34,7 tys. zł trzeba zapłacić za emisję spotu w poniedziałkowym paśmie filmowym „Mega hit” (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). W styczniu br. najdroższa reklama o tej porze kosztowała maksymalnie 30,7 tys. zł.
Nieznacznie mniej marketerzy zapłacą za emisję reklamy przy niedzielnym wydaniu prognozy pogody – 30,6 tys. zł (wobec 35,2 tys. zł w styczniu br.). W dni powszednie emisja spotu o tej porze kosztuje maksymalnie 29 tys. zł (34,9 tys. zł w styczniu br.). Najdroższy spot przy serwisie sportowym kosztuje zaś 29,3 tys. zł w niedziele i w dni powszednie (32,9 tys. zł rok wcześniej).
Z kolei najwyższa cena za reklamę przy „Wydarzeniach” wynosi 22,7 tys. zł w niedziele i 27,2 tys. zł w dni robocze (w styczniu br. było to odpowiednio: 27 tys. zł i 28,4 tys. zł).
Całkiem odmienne ceny przy tych trzech programach obowiązywać będą 6 stycznia, czyli w święto Trzech Króli. Spot przy „Wydarzeniach” kosztuje wtedy 34,1 tys. zł, przy sporcie - 33,1 tys. zł, a przy pogodzie - 32,7 tys. zł.
Wśród seriali Polsatu jak zawsze najwięcej kosztują spoty przy serialu „Pierwsza miłość” - nawet 29,1 tys. zł . To 2,3 tys. zł więcej niż w styczniu br. Potaniały w skali roku reklamy przy komediowej produkcji „Świat według Kiepskich” - z 26,2 tys. zł (w styczniu br.) do 23,4 tys. zł w styczniu 2017 roku.
W styczniu Polsat, tak jak dotychczas, w niedzielne wieczory będzie nadawać pasmo kabaretowe. Najdroższa reklama w nim to wydatek rzędu 27,1 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: Prognoza pogody, „Pierwsza miłość” i „Mega hit” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu