Producent prezerwatyw Lifestyles z nietypową akcją edukacyjną
Zajrzyj do internetu i zacznij czytać o chorobach wenerycznych, a w tym samym czasie ceny naszych produktów spadną - tak w skrócie prezentuje się założenie nowej akcji edukacyjnej australijskiego producenta prezerwatyw Lifestyles.
Australijska marka prezerwatyw Lifestyles postawiła na niecodzienny sposób edukacji na temat chorób przenoszonych drogą płciową. Producent przygotował internetową platformę edukacyjną Publicly Traded, na której znajduje się kompendium wiedzy o chorobach wenerycznych.
Kiedy w Google rośnie liczba zapytań o choroby weneryczne, wtedy na Publicly Traded proporcjonalnie rośnie wskaźnik STI, (skrót od sexually transmitted infections, choroby przenoszone drogą płciową). Wraz ze wzrostem wskaźnika STI na stronie, Lifestyles obniża ceny swoich produktów w sklepie internetowym.
Aktywację przygotowała agencja FCB / SIX New York.
Dołącz do dyskusji: Producent prezerwatyw Lifestyles z nietypową akcją edukacyjną