Procter & Gamble reklamodawcą roku na Cannes Lions
Procter & Gamble na zakończenie 55. edycji Międzynarodowego Festiwalu Reklamy Cannes Lions odebrało wyróżnienie "Reklamodawcy Roku 2008".
Firma została wyróżniona za kreatywność i innowacyjność w działaniach marketingowych. W latach ubiegłych tytuł "Reklamodawcy Roku" przypadł takim markom jak: Honda (2007), Adidas (2006), Sony (2005) i BMW (2004).
Procter & Gamble jest jednym z największych reklamodawców na świecie, wydającym na ten cel około 8 mld dolarów rocznie (dane z 2007 roku).
P&G bierze udział w Cannes Lions od 2003 roku. Jest pierwszą firmą spoza branży reklamowej, która bierze udział w festiwalu. W ciągu sześciu lat P&G otrzymało w Cannes 39 nagród. W roku 2001 statuetką srebrnego Lwa uhonorowano, powstałą przy współpracy agencji reklamowej Leo Burnett, polską reklamę proszku Vizir.
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble reklamodawcą roku na Cannes Lions