SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prime PR odświeża logo i serwis internetowy

Agencja Prime PR odświeża swój wizerunek, zmieniając logo i stronę internetową. W znaku graficznym firmy pojawił się podpis "public relations", a serwis został uzupełniony o zdjęcia.

Odświeżone logo katowickiej agencji Prime PR wykorzystuje nowe kolory i czcionki oraz zawiera podpis "public relations". Natomiast w serwisie internetowym firmy, który zmienił adres na www.primepr.pl, został dodany dział ze zdjęciami przygotowany przez agencję reklamową Fourtka z Rybnika.

primepr

Zmiana identyfikacji wizualnej Prime PR ma na celu odświeżeniu wizerunku firmy po pięciu latach jej funkcjonowaniu na rynku.

Dołącz do dyskusji: Prime PR odświeża logo i serwis internetowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl