SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie Radio reklamuje Nową Tradycję

Do połowy kwietnia potrwa kampania reklamowa festiwalu muzyki folklorystycznej Polskiego Radia "Nowa Tradycja".

Layouty pojawiły się w prasie: dodatek do Gazety Wyborczej "Co jest grane?", "The Warsaw Voice", w miesięczniku "Metro studenckie", Tygodniku Powszechnym", "Gadka z Chatki".

Działania objęły także outdoor. W metrze warszawskim i na fasadzie siedziby Polskiego Radia pojawiły się billboardy. Plakaty obecne są na ulicach Warszawy.

Kreacją zajęło się Studio Graficzne "Temperówka". Planowanie mediów było po stronie Polskiego Radia.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio reklamuje Nową Tradycję

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl