SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pół miliona widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

Nowy popołudniowy talk-show TVN-u “Między kuchnią a salonem” po czterech odcinkach gromadzi średnio 500 tys. widzów. Stacja w czasie emisji magazynu wygrywa tylko z Polsatem.

Udział programu, który emitowany jest w dni powszednie o 14.55, w grupie 4+ wynosi 9,81 proc., a w komercyjnej 16-49 – 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Największą popularnością dotąd cieszył się premierowy odcinek show, który w poniedziałek 4 października obejrzało 660 tys. osób.

Rok temu, w paśmie emisji “Między kuchnią a salonem”, TVN oglądało więcej widzów – bo 630 tys. osób, a udział stacji też był wyższy i wynosił odpowiednio 11,78 proc. i 13,83 proc.

W czasie nadawania talk-show TVN zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Liderem w tym czasie jest TVP 1 (nadaje “Wiadomości”, “Politykę przy kawie” i “Modę na sukces” i ma 21,11 proc. udziału), drugie miejsce zajmuje TVP 2 (“Czas honoru”, “M jak miłość”, 13,62 proc.). Gorzej od TVN-u wypada Polsat (serial “Tak kochanie”, 8,68 proc.) W grupie komercyjnej TVN też jest trzecia, ale więcej widzów od niej mają tu Dwójka i Polsat, a mniej Jedynka.

Z danych wynika, że “Między kuchnią a salonem” oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 20 do 29 lat, od 50 do 54 lat i powyżej 60. roku życia, mieszkańcy małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.

“Między kuchnią a salonem” to popołudniowy magazyn, kierowany głównie do kobiet, w którym znaleźć można rozmowy z gośćmi, poświęcone lifestylowi, showbiznesu i szerokiemu poradnictwu. Talk-show realizowany jest z udziałem publiczności w obrotowym studiu z trzema planami. Program prowadzą na zmianę Dorota Deląg i Olga Kwiecińska.
 



Oglądalność “Między kuchnią a salonem" odcinek po odcinku

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
04-10-2010 661 067 13,04% 16,81%
05-10-2010 525 053 9,69% 12,19%
06-10-2010 400 930 8,15% 9,61%
07-10-2010 423 246 8,25% 9,25%
Średnia 503 998 9,81% 12,00%


 
Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

  Wszyscy 4+ 16-49
Stacja AMR SHR % SHR %
TVP 1 1 087 529 21,11% 10,99%
TVP 2 701 827 13,62% 14,99%
TVN – Między kuchnią... 503 998 9,81% 12,00%
Polsat 447 027 8,68% 12,63%


 
Profil widowni produkcji

WIRTUALNEMEDIA.PL ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 33,97% 71
  Kobiety 66,03% 127
Wiek  4-9 3,88% 65
   10-15 4,57% 65
  16 - 19 2,69% 46
  20 - 24 8,72% 107
  25 - 29 12,33% 139
  30 - 34 6,86% 84
  35 - 39 5,74% 81
  40 - 44 3,39% 53
  45 - 49 6,61% 93
  50 - 54 12,28% 149
  55 - 59 5,90% 78
  60+ 27,02% 139
Wlk. miasta Wieś 32,30% 83
  < 50 tys. 30,07% 125
  50-100 tys. 7,67% 90
  100-200 tys. 9,89% 124
  > 200 tys. 20,07% 99
Zawód Top management 4,42% 57
  Pracownicy średniego szczebla 13,71% 95
  Pracownicy fizyczni i rolnicy 20,63% 102
  Emeryci 35,35% 142
  Inni 25,88% 79
Wykształcenie Podstawowe 44,31% 96
  Średnie 35,20% 119
  Wyższe 12,04% 105
  Inne 8,45% 65


 

Dołącz do dyskusji: Pół miliona widzów ogląda “Między kuchnią a salonem”

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
żenujaco słaby program i koszmarnie nudny
20 12
odpowiedź
User
ula
Nawet nie zauważyłam, że cos takiego jest...
20 12
odpowiedź
User
xx
Program żenada o niczym... a prowadzące (zwłaszcza Olga Kwiecińska) totalnie nietrafione...
20 12
odpowiedź