„Początek czegoś niezwykłego” w kampanii Nestea Green Tea
W telewizji, prasie, internecie i w formie samplingów trwa kampania wprowadzająca na rynek napój Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Akcję przygotowały i realizują firmy McCann Ericson, K2, Starcom, Euro RSCG 4D i Euro RSCG Sensors.
Kampania Nestea Green Tea z ekstraktem z liści stewii jest prowadzona pod hasłem „Początek czegoś niezwykłego”. Reklamy podkreślają, że napój - dostępny w dwóch wersjach smakowych: cytrusowej i truskawkowo-aloesowej - zawiera o 30 proc. mniej cukru niż większość innych słodzonych napojów herbacianych.
Akcja obejmuje reklamy w prasie (magazyny kobiece) i internecie (spoty na Ipla VoD, banery), a od połowy września - także w telewizji (spoty dziesięcio- i dwudziestosekundowe). Ponadto prowadzone będą samplingi na ulicach największych miast oraz zrealizowany zostanie Narodowy Test Smaku Nestea.
Za kreację kampanii oraz działania ATL odpowiada agencja McCann Ericson, działania w Internecie prowadzi agencja K2, a samplingi wymyśliła i realizuje kreatywnie agencja Euro RSCG 4D. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, natomiast działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors.
Dołącz do dyskusji: „Początek czegoś niezwykłego” w kampanii Nestea Green Tea