SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PMPG promuje swoje serwisy w konkursach dla internautów

Platforma Mediowa Point Group rozpoczyna skierowane do internautów konkursy promujące serwisy Sport24.pl, Kulisy.pl i Korba.pl. Sponsorom nagród firma oferuje w zamian niestandardowe formy reklamy w tych witrynach.

W serwisach Sport24.pl i Kulisy.pl startuje konkurs, w którym można wygrać MacBooka lub iPoda, natomiast na tych dwóch stronach oraz witrynie Korba.pl rozpoczyna się gra o wycieczki i vouchery lotnicze. Ta druga akcja wspierana jest layoutami w czasopismach "Machina", "Film" i "?dlaczego". W ten sposób Platforma Mediowa Point Group prowadzi zaplanowaną do 4 października promocję swoich serwisów internetowych.

Firma współpracuje ze sponsorami tych konkursów: agencją PPP Marketing i biurem podróży Destineo w ten sposób, że w zamian za ufundowanie nagród oferuje im niestandardowe formy reklamy w promowanych portalach, takie jak brandy na boksach, awatarach i w newsach oraz ikonki w profilach użytkowników. - Taka formuła promocji serwisów PMPG oraz partnerów tej akcji pozwala nam na czerpanie korzyści z efektu synergii:, zachęcając internautów do udziału w konkursach, dzięki niestandardowym formom reklamy promujemy jednocześnie wspólpracujące z nami firmy - uzasadnia Artur Racicki, dyrektor ds. rozwoju serwisów internetowych Platformy Mediowej Point Group.

  • Więcej informacji:
  • PMPG

Dołącz do dyskusji: PMPG promuje swoje serwisy w konkursach dla internautów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl