SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play i UPC Polska ze wspólną promocją, dla nowych klientów 2 lata abonamentu gratis

Rusza pierwsza wspólna oferta promocyjna po przejęciu operatora kablowego UPC Polska przez sieć telekomunikacyjną Play. Klienci każdego z telekomów przy zakupie wybranych usług abonamentowych otrzymają do dwóch lat gratis usługi u drugiego telekomu.

Jeśli chodzi o klientów indywidualnych UPC Polska, promocja dotyczy tych, którzy kupią jeden z dwóch pakietów:
- internet światłowodowy do 1 Gb/s, telewizja Start z 35 kanałami i aplikacja mobilna UPC TV GO (za 79,99 zł miesięcznie, uwzględniając rabaty),
- internet światłowodowy do 1 Gb/s, telewizja Max Premium ze 186 kanałami, dostępem do Viaplay, Polsat Sport Premium i Eleven Sports (za 129,99 zł miesięcznie po rabatach).

Taki użytkownik przez dwa lata może korzystać za darmo z abonamentu Play M obejmującego nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci, nielimitowany internet mobilny z 60 GB z pełną prędkością i dostępem do 5G oraz pakiet kanałów TV w aplikacji Play Now lub usługę Bezpieczna Rodzina. Standardowo taki abonament kosztuje 60 zł miesięcznie (z uwzględnieniem rabatów).

Dla obecnych klientów promocja na 9 miesięcy

Na dwa lata usług za darmo u drugiego operatora mogą też liczyć użytkownicy Play, którzy kupią usługę Play Homebox (obejmuje nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y do wszystkich sieci, nielimitowany internet mobilny ze 150 GB z pełną prędkością i dostępem do 5G oraz pakiet kanałów TV w aplikacji Play Now lub usługę Bezpieczna Rodzina, a także internet bezprzewodowy bez limitu GB z 200 GB z pełną prędkością) za 90 zł miesięcznie.

Tacy użytkownicy będą mogli przez dwa lata korzystać bezpłatnie z pakietu UPC Polska obejmującego internet światłowodowy do 300 Mb/s (z inteligentnym Wi-Fi), telewizję Start z 35 kanałami oraz aplikacją mobilną UPC TV GO. Standardowa ten pakiet kosztuje 49,99 zł miesięcznie po rabatach.

Oba warianty promocji są dostępne także dla dotychczasowych użytkowników Play i UPC Polska, przy czym okres darmowego korzystania z usług drugiego operatora wynosi 9 miesięcy.

Promocja także dla klientów biznesowych

Z kolei użytkownik biznesowy przy zakupie w UPC Polska internetu światłowodowego do 1 Gb/s (za 79,99 zł + VAT miesięcznie) lub internetu światłowodowego w pakiecie z telewizją Max Premium (za 129,99 zł + VAT miesięcznie) otrzyma dwa lata darmowego abonamentu Play M dla Firm (standardowo kosztującego 60 zł netto miesięcznie po rabatach) oraz opcję zakupu kolejnych abonamentów po 25 zł netto miesięcznie.

Klienci biznesowi kupujący usługę Play XL dla Firm mogą przez dwa lata korzystać bezpłatnie z internetu światłowodowego do 300 Mb/s w UPC Polska (standardowa cena tej usługi to 49,99 zł + VAT miesięcznie po rabatach).

Natomiast dotychczasowi klienci biznesowi Play jak i UPC mogą dokupić nowe usługi u drugiego z operatorów i korzystać przez 9 miesięcy za darmo.

Wszystkie powyższe promocje będą obowiązywać od czwartku 26 maja.

Play kupił UPC Polska za 7 mld zł

Operator Play ogłoszone jesienią ub.r. kupno od koncernu Liberty Global 100 proc. udziałów firmy UPC Polska sfinalizował na początku kwietnia br. Zapłacił za 7,013 mld zł, z czego 5,5 mld zł pozyskał w grudniu z kredytu. Powołano nowy skład zarządu UPC Polska, prezesem został Jean Marc Harion.

UPC Polska w ub.r. osiągnął wzrost przychodów o 4,6 proc. do 454,8 mln dolarów i zysku netto z 58,4 do 82,6 mln dolarów. Na koniec roku operator miał 1,57 mln klientów, którym świadczył 3,35 mln jednostkowych usług (RGU).

Natomiast firma P4, operator sieci Play (należy też do niej Virgin Mobile Polska), na koniec marca br. miała 12,473 mln aktywnych użytkowników, o 344 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zmalały o 1,9 proc. do 1,773 mld zł, a zysk EBITDAaL - z 1,133 mld zł do 838 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Play i UPC Polska ze wspólną promocją, dla nowych klientów 2 lata abonamentu gratis

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adrian
Wygląda to bardzo dobrze. Ciekawe, co zrobią Orange i Cyfrowy Polsat.
0 0
odpowiedź
User
Jan
Należy chyba współczuć UPC Play kiedyś poważna sieć dzisiaj zabawka w ręku dzieci z obsługi.
0 0
odpowiedź
User
kiki
Oferta srednia, po 2 latach i tak wiekszosc ucieknie. Przypomina mi to kiedy upc wchodzilo u mnie na blok. 50 % klientow ucieklo od lokalnej kablowki, bo dawali na 2 lata znizke dla nowych klientow. Po 2 latach wiekszosc wrocila do starej kablowki, bo tansza, bez zgod marketingowych itp. Jak sie teraz przejdzie po bloku i przeskanuje WiFi, to upc to tylko jakies 10 %, a byl czas ze bylo nawet 70%
0 0
odpowiedź