Pkt.pl w nowej wersji z lepszą wyszukiwarką, prezentacjami firm i radami
Serwis Pkt.pl z bazą firm i marek został udostępniony w nowej odsłonie opartej na technologii Responsive Web Design. Na stronie zaktualizowano wyszukiwarkę, dodano mapę z wynikami wyszukiwania, prezentacje firm oraz treści poradnikowe.
W udostępnionej właśnie wersji Pkt.pl ma uproszczoną nawigację i nową szatę graficzną. Zaktualizowano algorytm wyszukiwania, wprowadzając nowy sposób filtrowania wyników oraz sugestie na podstawie słów kluczowych wyszukiwanych kategorii. Wyniki wyszukiwania w wybranej miejscowości są teraz prezentowane na mapie. Ponadto na stronie dostępne są prezentacje poszczególnych firm oraz artykuły poradnikowe o różnych branżach i zagadnieniach.
Firmy, o których informacje prezentowane są w serwisie, mogą się w nim promować, m.in. w ramach opcji Wizytówka Pkt.pl. Przygotowano dla nich narzędzie ROI (Return On Investment) precyzyjnie pokazujące zwrot ze środków zainwestowanych w reklamę.
- To naturalny krok w naszym rozwoju. Działamy w internecie od ponad 16 lat. Przez cały ten okres uważnie przyglądamy się, jak z naszych zasobów korzystają użytkownicy serwisu, a to się cięgle zmienia. Obserwujemy również z uwagą trendy, jakie panują w internetowym świecie. Wprowadzone w serwisie zmiany są odpowiedzią na mobilność, tempo i zmianę stylu życia, w którym szybkość pozyskania informacji ma naprawdę ogromne znaczenie - opisuje Piotr Dębski, dyrektor marketingu pkt.pl.
W lipcu br. serwis Pkt.pl odwiedziło 1,1 mln użytkowników, a wszystkie strony Grupy Pkt.pl - 1,4 mln (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Pkt.pl w nowej wersji z lepszą wyszukiwarką, prezentacjami firm i radami