PKO Bank Polski szuka kolejnych agencji, także do wideo
PKO Bank Polski w trybie zapytania RFI (Request for Information) szuka agencji do kompleksowych usług wideo. Bank szuka też firm do badań rynku i magazynowania materiałów reklamowych.
Bank poszukuje podwykonawcy do tworzenia contentu wideo, dotyczącego m.in. bieżącej działalności, zjawisk gospodarczych, odpowiedzialności społecznej, produktów oraz usług świadczonych przez Bank i podmioty z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego – podano w komunikacie.
Do zadań wybranej firmy będzie należało tworzenie treści wideo takich jak tzw. „setki”, wideoprezentacje zespołów, projektów, procesów, reportaże, wideo z animacją, AI. Agencja zajmie się także kontynuacją projektu bankowej telewizji PKO news TV.
PKO BP szuka kolejnych agencji
PKO Bank Polski wyznaczył termin nadsyłania odpowiedzi na 31 maja 2024 roku, o godzinie 13:00. Z wybraną agencją bank podpisze umowę na dwa lata.
PKO BP szuka także agencji, która przeprowadzi badanie marketingowe monitorujące znajomość i wizerunki banków działających na polskim rynku. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu. Termin nadsyłania ofert upływa 13 czerwca 2024 roku, o godzinie 13:00.
Bank szuka także dostawcy w zakresie obsługi magazynowej artykułów reklamowych PKO Banku Polskiego i Spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Termin nadsyłania ofert upływa w dniu 11 czerwca 2024 roku, o godzinie 12:00.
Dołącz do dyskusji: PKO Bank Polski szuka kolejnych agencji, także do wideo