Piwo Perła w reklamie „niesie do przyjaciół”
Nowa kampania reklamowa piwa Perła (produkowanego przez spółkę Perła - Browary Lubelskie) jest realizowana pod hasłem „Perła - niesie do przyjaciół”.
Akcja jest oparta na spocie, w którym grupa przyjaciół poprzez komunikator internetowy umawia się na spotkanie. Równocześnie obserwują jadącą przez miasto ciężarówkę ze skrzynkami piwa Perła.
W kampanii prezentowany jest chmielowy wariant Perły.
Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet. W połowie ub.r. przetarg na obsługę kreatywną marki Perła wygrała agencja Heart&Brain.
Zeszłoroczna kampania reklamowa piwa Perła była prowadzona pod hasłem „Najlepsze przed nami”.
W pierwszym kwartale br. cennikowe wydatki reklamowe Perły - Browarów Lubelskich wyniosły 349,6 tys. zł, o 14,6 proc. więcej niż przed rokiem (według danych Kantar Media).
Dołącz do dyskusji: Piwo Perła w reklamie „niesie do przyjaciół”