Pierwsze shortlisty na Cannes Lions 2018, bez nominacji dla projektów z Polski (wideo)
Organizatorzy festiwalu reklamowego Cannes Lions 2018 ogłosili pierwsze short listy. Przedstawiono kampanie zakwalifikowane do kategorii: Innovation, Titanium i The Glass. Nie ma wśród nich prac z Polski.
Na dwa tygodnie przed rozpoczęciem festiwalu reklamowego w Cannes ogłoszono pierwsze short listy. Przedstawiono projekty zakwalifikowane do rywalizowania o statuetki Lwów w kategoriach The Glass: The Lion for Change, Innovation i Titanium.
W The Glass konkurować będzie 27 kampanii, w Innovation - 25, a w Titanium - 21. Wśród nominowanych nie ma na razie żadnych prac z Polski.
Podczas tegorocznego Cannes Lions 2018 zostaną przyznane nagrody w 26 kategoriach. Festiwal rozpoczyna się 18 czerwca.
The Glass: The Lion for Change:
„The Lioness Crest”/Nike
Holandia
Agencja: Wieden+Kennedy Amsterdam
„Unseen Stars”/GE
USA
Agencja: BBDO New York
„Samsung Technical School – Seema Nagar”/Samsung Electronics India
Indie
Agencja: Cheil Worldwide
„Axe'#IsItOKForGuys”/Axe
Holandia
Agencja: 72AndSUNNY Amsterdam
„50 Shades of No”/Tesco
Wielka Brytania
Agencja: Tesco Hertfordshire
„TAMPON TAX OFF”/ Tesco
Wielka Brytania
Agencja: Tesco Hertfordshire
„The Pregnancy Pause”/The Pregnancy Pause
USA
Agencja: Mother USA
„The News You Need to See”/People Oppoisng Women Abuse
Południowa Afryka
Agencja: POWA Johannesburg
„Sister in sweat”/Gatorade
USA
Agencja: TBWA/Chat/Day Los Angeles
„Sheboard -Raised by Words”/Plan International Finland
Finlandia
Agencja: Hasan&Partners
Dołącz do dyskusji: Pierwsze shortlisty na Cannes Lions 2018, bez nominacji dla projektów z Polski (wideo)