Piątnica promuje Serek Piątuś loterią konsumencką
OSM Piątnica przygotowała loterię konsumencką z serkiem Piątuś w roli głównej. Aktywacja potrwa do 28 czerwca.
Loteria serka Piątuś (OSM Piątnica) oparta jest na łatwym, a jednocześnie bardzo angażującym mechanizmie. Wystarczy kupić 2 serki Piątuś, zarejestrować paragon na stronie www.loteriapiatusia.pl, a następnie odkryć e-zdrapkę, by sprawdzić, czy udało się wygrać zestaw Piątusiowych gadżetów.
Ze wszystkich zgłoszeń 6 lipca br. wylosowane zostaną trzy rodzinne wyjazdy do Energylandii.
Aktywacja promowana będzie w telewizji na kanałach dziecięcych oraz na Facebooku. Zaplanowana kampania ma zapewnić szerokie dotarcie z komunikatem i przełożyć się na wzmożone zainteresowanie konsumentów serkiem Piątuś.
Za kreację spotów odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów: Five Media.
Dołącz do dyskusji: Piątnica promuje Serek Piątuś loterią konsumencką