Pepco prezentuje nowe logo
Sieć dyskontów z artykułami przemysłowymi i odzieżą Pepco zaprezentowała nowe logo.
Nowe logo Pepco uproszczono kolorystycznie. Zamiast odcieni niebieskiego, żółtego, czerwonego i białego, mamy dominację fioletu i niebieskiego, nazwa marki pisana jest białą czcionką.
Po lewej: stare logo Pepco, po prawej nowa wersja
W październiku logo po zmianie pojawiło się w 50 nowych lokalizacjach w Europie. Pod koniec września Pepco zadebiutowało w Austrii.
Zmiany w Pepco obejmują także poszerzenie asortymentu oraz wystrój wnętrze sklepów, tak by był on bardziej funkcjonalny w czasie zakupów. Wprowadzono nowy layout, a niższe ceny w placówkach eksponowane są na czerwono.
Pepco to polska sieć sklepów, oferująca odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w niskich cenach. Posiada 2489 placówek w 15 krajach europejskich, z czego 1090 w Polsce. Sklepy znajdują się także: w Bułgarii, Czechach, Chorwacji, Estonii, Litwie, Łotwie, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, na Węgrzech i we Włoszech. Ostatnio do grona państw dołączyła Hiszpania i Austria, a na wiosnę 2022 roku planowane jest otwarcie pierwszych sklepów w Niemczech.
Dołącz do dyskusji: Pepco prezentuje nowe logo