PayPo rozszerza współpracę z PR Calling
PayPo, marka świadcząca usługi BNPL (z ang. buy now, pay later) adresowane do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
Do tej pory agencja odpowiadała za komunikację zewnętrzną firmy, w tym m.in. działania z zakresu media relations, pozycjonowanie eksperckie i PR kryzysowy. Aktualnie PR Calling zajmuje się także działaniami niestandardowymi, które mają na celu spotęgowanie widoczności marki w mediach.
– Stawiamy na obecność naszej marki w mediach branżowych i ogólnopolskich, a także na budowanie relacji z dziennikarzami. Dlatego w aspekcie działań PR zależy nam na współpracy z agencją, która działa skutecznie i rozumie nasze potrzeby. Z PR Calling mamy już zbudowaną długofalową relację i wspólnie docieramy do szerokiego grona odbiorców – wyjaśnia Edyta Szymanowska, head of content marketing w PayPo.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Za realizację działań po stronie agencji odpowiada Marta Giera, junior PR & communications manager. PayPo współpracuje z PR Calling od sierpnia 2021 r.
PayPo działa na rynku od 2016 roku, a z rozwiązania firmy można skorzystać aktualnie w ponad 30 tys. sklepów online, w tym m.in. CCC, Modivo, eobuwie.pl, Reserved czy Media Markt. Firma oferuje możliwość zapłacenia w momencie, gdy konsument jest pewny swojego wyboru.
Dołącz do dyskusji: PayPo rozszerza współpracę z PR Calling