Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia
Nowym dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia został Paweł Wochowski. Zastąpił na tym stanowisku pełnomocnika zarządu ds. promocji Zbigniewa Lazara.
Przez kilka ostatnich miesięcy na stanowisku dyrektora agencji był wakat, po tym jak w styczniu ub. odwołano cały skład dyrekcji: szefową Jolantę Fudalę (była nią od kwietnia 2017 roku) oraz wicedyrektor Mirosławę Mieszkowską.
Nową dyrektor została wówczas na krótko Joanna Gepfert. Została odwołana kilka miesięcy później, a obowiązki dyrektora agencji przejął wówczas Zbigniew Lazar jako pełnomocnik zarządu ds. promocji.
Paweł Wochowski związany był z Grupą Orlen od 1999 roku. W latach 2013-2017 kierował komunikacją i marketingiem we włocławskiej półce Anwil, należącej do tej Grupy. Od kwietnia 2017 roku był z kolei dyrektorem departamentu korporacyjnego komunikacji w Grupie Azoty. Zajmował się tam m.in. budowaniem relacji z współpracownikami firmy, z naciskiem na kontrahentów lokalnych.
W 2019 r. Polskie Radio zanotowało spadek przychodów o 6,07 proc. do 336,53 mln zł. Nadawca miał 219,32 mln zł z abonamentu rtv i rekompensaty abonamentowej (5,8 proc. mniej niż rok wcześniej), a jego Agencja Reklamy osiągnęła 62,72 mln zł wpływów (po spadku o 7,4 proc.). Firma zanotowała 10,44 mln zł straty netto w porównaniu do 15,3 mln zysku netto w 2018 roku.
Dołącz do dyskusji: Paweł Wochowski dyrektorem agencji promocji Polskiego Radia