Partner of Promotion i Tailor&Baker będą promować mięso wieprzowe
Agencje Partner of Promotion i Tailor&Baker wygrały przetarg Polskiego Związku Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej „Polsus” na przygotowanie i realizację kampanii promującej polskie mięso wieprzowe.
W przetargu Partner of Promotion i Tailor&Baker pokonały 20 innych agencji. Koszt kampanii wyceniły na 966 tys. zł.
Akcja rozpocznie się w ciągu kilku tygodni i będzie skierowana do właścicieli sklepów i restauracji. Będzie obejmować przez pięć miesięcy prasę i internet (reklamy, działania public relations, specjalna strona internetowa), głównie województwie mazowieckim, wielkopolskim i lubelskim. 60 proc. budżetu zostanie przeznaczone na działania ATL, 30 proc. - na BTL, a 10 proc. - na public relations.
Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion i Tailor&Baker będą promować mięso wieprzowe