SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

11 agencji w przetargu na obsługę PR Ideas NCBR

W przetargu na obsługę PR ośrodka badawczo-rozwojowego Ideas NCBR zgłosiło się 11 agencji - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Wśród nich są m.in. Partner of Promotion i SEC Newgate CEE. 

Przetarg dotyczy usług polegających na bieżącym wsparciu Ideas NCBR w zakresie działań PR. Wybrana agencja będzie odpowiadać m.in. za monitoring mediów, tworzenie, dystrybucję i follow up wysyłki komunikatów prasowych do mediów polskich i zagranicznych, proaktywne plasowanie ekspertów w mediach (media drukowane, wystąpienia RTV, publikacje online), przygotowanie zgłoszeń na konkursy PR w Polsce ilustrujące skuteczność prowadzonych działań PR.

Do przetargu zgłosiło się 11 agencji: Tarraya (oferta z ceną 328,4 tys. zł), Partner of Promotion (334,6 tys. zł), Planet Partners (466,4 tys. zł), Świeża Bazylia (302,6 tys. zł), Redraccoon z Panato PR (453,9 tys. zł), Profeina (392,5 tys. zł), 2mgroup Komunikacja Biznesowa (345,9 tys. zł), ITBC Communication (421,8 tys. zł), Remarkable Ones (356,7 tys. zł), SEC Newgate CEE (447,7 tys. zł) i Public Management (269 tys. zł). 
 
Do zadań wybranej agencji należeć będzie także dbanie o dobry wizerunek Ideas NCBR oraz reagowanie w przypadku publikacji przedstawiających go w negatywnym świetle. Będzie też organizować spotkania i konferencje prasowe. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga:40) oraz koncepcja komunikacji (waga:60). Umowa z wybraną firmą zostanie zawarta na rok, a budżet wynosi 467,4 tys. zł. 

Dołącz do dyskusji: 11 agencji w przetargu na obsługę PR Ideas NCBR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl