Orlen w reklamach na Euro 2016 i igrzyska jest „najbliżej Biało-Czerwonych” (wideo)
Pod hasłem „Orlen. Najbliżej Biało-Czerwonych” rozpoczęła się kampania reklamowa PKN Orlen związana z udziałem polskich zawodników w Euro 2016 i igrzyskach olimpijskich. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Scholz & Friends Warszawa, Just i MullenLowe MediaHub.
Reklamy z kampanii opowiadają o emocjach związanych z kibicowaniem, podkreślają poczucie wspólnoty Polaków. W spocie poszczególne sceny układają się w hymn kibiców zagrzewający polskich sportowców do walki.
- Wykorzystane w kampanii credo „Orlen Najbliżej” odnosi się do bliskości emocjonalnej z drużynami narodowymi i kibicami, ale też do powszechnej dostępności największej w Polsce sieci stacji paliw. Nasza marka bowiem od lat bardzo silnie kojarzy się ze sportem zarówno dzięki konsekwentnym działaniom sponsoringowym, jak i towarzysząc na co dzień tysiącom fanów na ich kibicowskim szlaku - opisuje Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu w PKN Orlen.
Hasło „Orlen Najbliżej” zadebiutowało w wizerunkowej kampanii firmy prowadzonej jesienią ub.r.
Obecny etap komunikacji, oparty na sloganie „Orlen. Najbliżej Biało-Czerwonych”, ma być realizowany zarówno przy okazji Euro 2016, jak i w związku z igrzyskami olimpijskimi w Rio de Janeiro. W ramach akcji na stacjach Orlen rozdawane będą naklejki z różnorodnymi hasłami wspierającymi naszych sportowców.
Działania reklamowe są prowadzone w telewizji, prasie, internecie (reklamy wideo, aktywności w social media, serwis orlenkibicuje.pl z konkursami dla klientów) oraz na outdoorze.
Za kreację kampanii odpowiadają agencje reklamowe Scholz & Friends Warszawa oraz Just, a za planowanie mediów - dom mediowy MullenLowe MediaHub.
Dołącz do dyskusji: Orlen w reklamach na Euro 2016 i igrzyska jest „najbliżej Biało-Czerwonych” (wideo)
Sowa, czepiasz się, właśnie ten fragment w spocie jest najbardziej wzruszający. Bardzo fajny spot!