Orlen szuka agencji PR do obsługi sponsoringu
PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług PR w obszarze sponsoringu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.
Jak podaje Orlen, odpowiedź na to zapytanie jest pierwszym krokiem w procesie wyboru agencji, który zostanie rozpoczęty po otrzymaniu i przeanalizowaniu przesłanych odpowiedzi.
Na podstawie otrzymanych odpowiedzi, spółka wybierze firmy, z którymi będzie prowadzić dalsze rozmowy w ramach kolejnych etapów postępowania ofertowego.
Zapytanie dotyczy wyboru wyspecjalizowanej agencji PR, która zapewni PKN Orlen zintegrowaną, sprawną i skuteczną komunikację wewnątrz oraz na zewnątrz organizacji, dotyczącą prowadzonej przez koncern działalności sponsoringowej w obszarze sportu, kultury i działań społecznych.
Orlen podaje, że celem prowadzonej komunikacji jest budowanie wizerunku PKN Orlen na rynku polskim w mediach oraz wśród kluczowych grup interesariuszy, z wykorzystaniem mediów i mediów społecznościowych oraz poprzez wsparcie PR.
Do zadań wybranej agencji należeć będzie zapewnienie spójnego przekazu komunikacyjnego na zewnątrz i wewnątrz firmy, dotyczącego działalności sponsoringowej PKN ORLEN z wykorzystaniem tradycyjnych narzędzi do komunikacji z mediami, mediów społecznościowych, stron www i innych form przekazu PR.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 17 października br.
Dołącz do dyskusji: Orlen szuka agencji PR do obsługi sponsoringu