W Orlenie nowa dyrektor ds. sponsoringu
Stanowisko dyrektor wykonawczej ds. sponsoringu w Orlenie objęła Lidia Kołucka. Poprzednio zajmowała je Agata Pniewska.
O odejściu Agaty Pniewskiej z Orlenu informowaliśmy na początku maja. Menedżerka była związana z koncernem przez ponad dwie dekady, funkcję dyrektor wykonawczej ds. sponsoringu pełniła od maja ub.r.
- Jestem wdzięczna wszystkim, którzy przez te 23 lata stanęli na mojej drodze i inspirowali do sięgania wyżej i dalej - stwierdziła Pniewska w mediach społecznościowych.
CZYTAJ TEŻ: Prezes Orlenu: Polska Press szykowana do sprzedaży. Możliwy partner dla Orlen Paczki
Przez ostatnie trzy lata Lidia Kołucka była wiceprezeską Forum Energii. Wcześniej pracowała m.in. w spółce Pelion (w latach 2014-2021, m.in. jako szefowa HR, komunikacji i public affairs), kancelarii Juszkiewicz, Wojcik, Dominczak (jako prawniczka), Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe (jako dyrektor wykonawcza),
Od listopada 2008 do grudnia 2011 roku była w radzie doradców strategicznych premiera, współtworzyła raport „Polska 2030. Wyzwania rozwojowe” przygotowany pod kierownictwem Michała Boniego.
Kilka dni temu opisaliśmy szczegółowo, że grupa kapitałowa Orlen w 2023 roku na marketing i sponsoring przeznaczyła 578,78 mln zł, co wobec 410,83 mln zł oznacza wzrost o 40,9 proc. Wydatki na sam sponsoring sięgnęły w ub.r. 386,22 mln zł, po wzroście r/r o 44,8 proc.
Dołącz do dyskusji: W Orlenie nowa dyrektor ds. sponsoringu