SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet Dziecko, Dzieci.pl i eDziecko.pl na czele, w dół Rodzice.pl i Dobramama.pl (TOP15 serwisów parentingowych)

Zdecydowanie najpopularniejszymi serwisami dla rodziców są Kobieta.onet.pl/dziecko, Dzieci.pl i eDziecko.pl, które w ciągu roku osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Spore spadki zanotowały natomiast Rodzice.pl, Dobramama.pl i Babyboom.pl.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Dział Dziecko serwisu Kobieta.onet.pl (Grupa Onet) w lutym br. odwiedziło 1,59 mln internautów, którzy wykonali 21,2 mln odsłon, a każdy spędził w nim średnio 13:13 minuty - wynika z danych Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Witryna jest liderem wśród serwisów dla rodziców w każdej z tych statystyk. Największą przewagę nad konkurentami ma w liczbie odsłon - kolejne pod tym względem forum serwisu eDziecko.pl (Grupa Gazeta.pl) zanotowało ich prawie dwa razy mniej.

Dzieci.pl (Grupa WP, a wcześniej Wirtualna Polska) miały w lutym 1,41 mln użytkowników, 9,7 mln odsłon i 5:12 minuty na użytkownika. Z kolei na eDziecko.pl forum jest zdecydowanie popularniejsze od części redakcyjnej - zanotowało o 113 tys. użytkowników, ponad dwa razy więcej odsłon i o 4:24 minuty dłuższy czas przypadający na każdego użytkownika.

Po ponad 500 tys. internautów odwiedziło serwisy Mamdziecko.interia.pl i Parenting.pl, od 300 do 400 tys. - kolejne trzy witryny, a od 200 do 300 tys. - pozostałych sześć w rankingu. Wśród tych stron tylko Czasdzieci.pl i Babyonline.pl (Edipresse Polska) zanotowały więcej niż 3 mln odsłon, a jedynie Babyboom.pl - czas na użytkownika dłuższy niż 10 minut.

TOP15 serwisów parentingowych w lutym 2014 roku

(Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

real users

odsłony ogółem

krajowe odsłony mobilne

czas na RU [godz:min:s]

zasięg

kobieta.onet.pl/dziecko

1 591 808

21 238 418

780 001

00:13:13

7,46%

dzieci.pl

1 411 172

9 732 583

774 965

00:05:12

6,61%

forum - edziecko.pl

913 464

12 300 901

822 779

00:11:18

4,28%

edziecko.pl

800 536

6 019 466

1 042 344

00:06:54

3,75%

mamdziecko.interia.pl

648 963

2 322 576

97 328

00:04:20

3,04%

parenting.pl

521 091

2 997 546

771 851

00:04:55

2,44%

mjakmama24.pl

375 278

2 591 455

624 069

00:05:48

1,76%

czasdzieci.pl

369 794

3 152 563

259 857

00:07:25

1,73%

babyonline.pl

333 454

3 274 999

556 448

00:06:10

1,56%

mamazone.pl

285 016

2 267 046

383 099

00:07:12

1,34%

rodzice.pl

283 681

1 187 721

246 059

00:02:29

1,33%

babyboom.pl

264 506

2 702 534

558 560

00:10:34

1,24%

dobramama.pl

258 654

2 255 186

423 347

00:05:54

1,21%

familie.pl

235 595

938 238

90 320

00:02:24

1,10%

sexymamy.pl

213 270

1 866 428

187 853

00:05:56

1,00%


Kobieta.onet.pl/dziecko odwiedziło w lutym br. o 515,5 tys. internautów więcej niż rok wcześniej (wzrost o 47,9 proc.), którzy wykonali 5,3 mln odsłon więcej (33,1 proc. w górę), przy czym każdy spędził na stronie średnio 39 sekund mniej. Dzieci.pl zyskały w skali roku 522,4 tys. użytkowników i 2,3 mln odsłon (58,8 i 30,7 proc. w górę).

Forum eDziecko.pl miało o 101 tys. użytkowników więcej (wzrost o 12,4 proc.), 1,8 mln odsłon mniej (w dół o 12,7 proc.) i o 5:30 minuty krótszy czas przypadający na średniego użytkownika (spadek o 32,7 proc.) niż rok wcześniej. Natomiast część redakcyjna serwisu zanotowała 209 tys. użytkowników i 874 tys. odsłon więcej (wzrosty o 35,3 i 17 proc.) oraz o 3:22 minuty mniej na przeciętnego internautę (w dół o 32,8 proc.).

Liczba użytkowników Parenting.pl zwiększyła się w skali roku prawie dwukrotnie, a Mjakmama24.pl (Murator) - ponad trzykrotnie. Za to w tym drugim serwisie (przed rokiem działał on jako sekcja witryny Dlarodzinki.pl) równie mocno zmalał czas przypadający na średniego użytkownika - z 18:24 do 5:48 minuty.

Rodzice.pl (G+J Polska) zanotowali o 100,7 tys. użytkowników i 757 tys. odsłon mniej niż w lutym ub.r. (to spadki o 26,2 i 38,9 proc.), a każdy internauta spędził w serwisie przeciętnie o 2:08 minuty mniej niż rok wcześniej (w dół o 46,2 proc.). Babyboom.pl stracił w skali roku 64,8 tys. użytkowników i 1,6 mln odsłon (w dół o 19,7 i 37,7 proc.), a Dobramama.pl (Grupa WP, a wcześniej Grupa O2) - 95,4 tys. użytkowników i 1,4 mln odsłon (spadki o 27 i 38,1 proc.).

TOP15 serwisów parentingowych rok po roku (Megapanel PBI/Gemius) WIRTUALNEMEDIA.PL

serwis

luty 2014

luty 2013

real users

odsłony

czas na RU [godz:min:s]

real users

odsłony

czas na RU [godz:min:s]

kobieta.onet.pl/dziecko

1 591 808

21 238 418

00:13:13

1 076 255

15 953 066

00:13:52

dzieci.pl

1 411 172

9 732 583

00:05:12

888 793

7 444 024

00:05:45

forum - edziecko.pl

913 464

12 300 901

00:11:18

812 432

14 096 228

00:16:48

edziecko.pl

800 536

6 019 466

00:06:54

591 561

5 145 504

00:10:16

mamdziecko.interia.pl

648 963

2 322 576

00:04:20

475 916

2 350 985

00:05:35

parenting.pl

521 091

2 997 546

00:04:55

326 997

2 095 219

00:07:35

mjakmama24.pl

375 278

2 591 455

00:05:48

114 099

1 258 791

00:18:24

czasdzieci.pl

369 794

3 152 563

00:07:25

328 273

4 332 426

00:13:31

babyonline.pl

333 454

3 274 999

00:06:10

322 101

3 003 797

00:06:41

mamazone.pl

285 016

2 267 046

00:07:12

275 376

2 698 538

00:10:38

rodzice.pl

283 681

1 187 721

00:02:29

384 344

1 944 804

00:04:37

babyboom.pl

264 506

2 702 534

00:10:34

329 321

4 335 918

00:17:03

dobramama.pl

258 654

2 255 186

00:05:54

354 111

3 643 662

00:10:02

familie.pl

235 595

938 238

00:02:24

214 889

1 212 169

00:03:58

sexymamy.pl

213 270

1 866 428

00:05:56

-

6 476

-

Dołącz do dyskusji: Onet Dziecko, Dzieci.pl i eDziecko.pl na czele, w dół Rodzice.pl i Dobramama.pl (TOP15 serwisów parentingowych)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl