Oknoplast z odświeżonym logo i hasłem „Spójrz w przyszłość”
Produkująca okna i stolarkę okienną firma Oknoplast zmodyfikowała swoje logo oraz ma nowe hasło przewodnie i stronę internetową. Ich autorami są agencje Eskadra i OX Media.
Nowe logo Oknoplast ma przykuwać uwagę bardziej elegancką kolorystyką. Dotychczasowe hasło przewodnie „Wybierz eksperta” zastąpiono nowym: „Spójrz w przyszłość”. Taki slogan ma jeszcze mocniej akcentować innowacyjny charakter rozwiązań firmy i jej rolę trendsettera w branży. Ma również odwoływać się do wyobraźni klientów i ich marzeń dotyczących przyszłości.
Nową identyfikację wizualną Oknoplastu przygotowała agencja Eskadra.
Jednocześnie w nowej wersji uruchomiono serwis internetowy firmy, który ma teraz być wirtualnym showroomem, gdzie można nie tylko poznać właściwości i przeznaczenie modeli okien z oferty Oknoplastu, ale również dobrać do nich rodzaj szprosów czy w interaktywny sposób przymierzyć różne kolory oklein. Na stronie pojawiły się też nowe działy o charakterze content marketingowym, m.in. Dawka wiedzy i Quiz.
Witrynę przygotowała agencja OX Media.
Dołącz do dyskusji: Oknoplast z odświeżonym logo i hasłem „Spójrz w przyszłość”