SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

W styczniu w grupie ogólnej tylko TVP1 poprawiła wynik. TVN7 przed TVP Info. „Teleexpress” i konkursy skoków hitami

Liderem oglądalności w styczniu br. była TVP1, a Polsat wyprzedził TVP2. W grupie 16-49 pierwsze miejsce zajął Polsat. Największą widownię w zeszłym miesiącu zgromadziły „Teleexpress” oraz konkursy skoków narciarskich - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Krzysztof Ziemiec, fot. TVPKrzysztof Ziemiec, fot. TVP

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w styczniu 2021 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem stycznia 2020 roku zwiększył się o 1,52 proc. i wyniósł 10,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie jest to jedyny wzrost wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 3,09 proc. do 8,15 proc.

Na trzecią pozycję spadła TVP2. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,06 proc., po spadku względem stycznia ub.r. o 7,25 proc.

Czwarty był TVN (stacja miała 6,81 proc. udziału; w dół o 8,47 proc. - największa strata wśród dziesięciu czołowych stacji.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 35,08 proc. w styczniu 2020 roku do 33,72 proc. w styczniu 2021 roku.

TVN7 przed TVP Info

Wysokie wyniki oglądalności w styczniu 2021 roku zanotowały czołowe stacje informacyjne nadawców komercyjnych: TVN24 (4,69 proc.; do góry o 10,35 proc.; pozycja 5. w rankingu) i Polsat News (1,90 proc.; + 49,61 proc. - największy wzrost w top 20; awans z 15. na 11. miejsce).

Z kolei udział TVP Info zmalał o 13,80 proc. do 3,56 proc. (spadek z 6. na 7. miejsce). Kanał informacyjny Telewizji Polskiej  wyprzedziła stacja TVN7.

 

Polsat liderem w grupie komercyjnej

Udział będącego liderem Polsatu wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 9,31 proc., po spadku o 5,48 proc.

Drugi był TVN. Jego wynik w styczniu br. zmniejszył się o 7,11 proc. do 9,01 proc.

Podium uzupełnia TVP1 (- 3,57 proc. do 6,75 proc.), która wyprzedziła TVP2 (- 22,91 proc. do 6,09 proc.).

Czołową piątkę uzupełnia tutaj Siódemka (4,49 proc.; wzrost o 18,47 proc.).

W grupie wiekowej 16-59 liderem był Polsat (w dół o 5,26 proc. do 9,19 proc.).

„Teleexpress” i finał 69. TCS hitami

Największą widownię w styczniu br. zgromadziło specjalne wydanie dziennika TVP1 „Teleexpress” z 6 stycznia. Kilkuminutowa audycja, pokazana w przerwie konkursu TCS w konkursu, miała średnio 5,57 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 35,28 proc.

Drugie miejsce należało do finałowego konkursu 69. Turnieju Czterech Skoczni, który odbył się 6 stycznia w Bischofshofen (sportową imprezę wygrał Kamil Stoch). Relacja w samej TVP1 miała średnio 5,35 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,86 proc. Zawody transmitowane były również w Eurosporcie (widownia na poziomie 1,74 mln widzów) i TVP Sport (859 tys.). Łącznie konkurs miał 7,95 mln osób.

Podium uzupełnia konkurs PŚ w Willingen z 31 stycznia. W TVP1 miał średnio 4,68 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 33,70 proc.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, które zgromadziły 3,65 mln widzów (emisja 6 stycznia; 10. pozycja). Do zestawienia top 20 na 11 pozycji uplasowały się „Fakty” TVN z 3,48 mln oglądających (wydanie z 11 stycznia).

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 14 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Trzy lokaty należały do programów TVP2 dwie - do TVN, a jedna - do Polsatu.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Dołącz do dyskusji: W styczniu w grupie ogólnej tylko TVP1 poprawiła wynik. TVN7 przed TVP Info. „Teleexpress” i konkursy skoków hitami

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kasia
Dobra strategia na budowanie SIÓDEMKI.💪
odpowiedź
User
Stefan Adamik
Ale TV4 dołuje!!! Czas na zmiany w tym kanale. Trzeba się pozbyć nieudacznika i krętacza - wiceprezesa. Małego Stefana. Czyli Stefanika.
odpowiedź
User
Rafiki
żenadaa TVP już dawno nie oglądam
odpowiedź