704 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru
Drugi sezon magazynu poradnikowego „SuperPies” gromadził średnio 704 tys. widzów, o 129 tys. osób więcej niż miał pierwszy sezon emitowany rok temu. Polsat w trakcie nadawania programu zajął trzecie miejsce w rynku oglądalności wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 4,10 mln zł.
Program „Superpies” emitowany był na antenie telewizji Polsat w soboty o 17.45, w okresie od 2 marca do 4 maja br. Średnia widownia cyklu wyniosła 704 tys. osób, co przełożyło się na 6,59 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów oglądało pierwszy odcinek - było to średnio 881 tys. osób.
Polsat w paśmie nadawania misyjnego projektu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP1, która emitując wtedy gł. konkursy pucharu świata w skokach narciarskich i teleturniej „Jaka to melodia?” osiągała 15,82 proc. udziału. Drugi był TVN („Dorota inspiruje” i „36,6” - 7,12 proc.), a czwarta - TVP2 (serial „Zmiennicy” i „Panorama” - 5,42 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat również zajął trzecie miejsce.
Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach drugiej edycji programu wyniosły 4,10 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W każdym odcinku cyklu widzowie poznają dwie rodziny ze swoimi psami. Każda z nich skorzysta z pomocy behawiorystki zwierzęcej Anety Awtoniuk, która daje im wskazówki dotyczące wychowywania swoich pupili. Sponsorami programu są marki Pedigree i Bayer.
Formuła „SuperPsa” jest podobna do dwóch programów „Przygarnij mnie” i „Misja pies“, które pokazywane były w TVP2 i TVN i miały słabe wyniki oglądalności. Dwójka wyemitowała dwie edycje swojej audycji: wiosną 2015 roku, którą oglądało 775 tys. widzów, oraz rok później - 763 tys. osób. Format TVN był pokazywany wiosną 2017 roku - śledziło go 463 tys. widzów. Sponsorem również i tych audycji była marka Pedigree.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 10,23 proc.
Dołącz do dyskusji: 704 tys. widzów „SuperPsa 2”. Polsat stacją trzeciego wyboru