„Rolnik szuka żony” stracił ponad milion widzów, ale TVP1 nadal nokautuje konkurencję
Czwarty sezon reality-show „Rolnik szuka żony” ogląda średnio 3,13 mln osób. W porównaniu do trzeciej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 1,03 mln widzów. TVP1 w czasie emisji formatu jest jednak nadal zdecydowanym liderem rynku.
„Rolnik szuka żony 4” na antenie TVP1 pokazywany jest w niedziele po godz. 21.00, począwszy od 3 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze trzy odcinki reality-show oglądało średnio 3,13 mln osób. Przełożyło się to na 20,83 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,33 proc. w grupie 16-59.
Do tej pory największą widownią cieszył się pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 3,58 mln oglądających.
Dla porównania, trzecią edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., po czterech pierwszych odcinkach oglądało średnio 4,16 mln osób, co przekładało się na 27,8 proc., 24,1 proc. i 24,9 proc. udziału. Oznacza to, że program stracił 1,03 mln widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show nadal zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Polsat, nadający wówczas gł. „Kabaret na żywo”, co daje mu 10,68 proc. udziału. Trzeci jest TVN (gł. końcówka „MasterChefa” i filmy; 8,67 proc.), a czwarta - Dwójka (gł. filmy fabularne; 7,66 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVP1 też jest pierwsza, a dalej plasują się TVN, Polsat i TVP2.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” stracił ponad milion widzów, ale TVP1 nadal nokautuje konkurencję
Dlaczego kpisz z Polsatu i ich bardzo realnej "Wyspy przetrwania"?