Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w maju br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Podium uzupełnia stacja Disco Polo Music, która wyprzedziła 4FunTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w maju 2018 roku wyniósł 0,66 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 10,81 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, która w naziemnej telewizji cyfrowej w okresie od 28 września 2016 roku do 16 maja 2017 roku zastąpiona była przez 8TV. Eska TV w tym czasie dostępna była w Internecie, aplikacji mobilnej, a także poprzez sieci kablowe i anteny satelitarne, jednak Grupa ZPR Media 16 maja ub.r. przywróciła tę stację na MUX-1. Tym samym 8TV zniknęła z rynku, a w miejsce nadającej u płatnych operatorów Eski TV nadawca postanowił uruchomić nowy kanał Eska TV Extra.
Średni udział naziemnej Eski TV w maju br. wyniósł 0,44 proc. Dla porównania 8TV i Eska TV w maju ub.r. miały średni udział na poziomie 0,30 proc. Z kolei kablowo-satelitarna Eska TV Extra w zeszłym miesiącu zanotowała udział na poziomie 0,05 proc. (w dół o 16,67 proc.).
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,17 proc. (wynik tego kanału względem maja ub.r. się nie zmienił).
Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,15 proc. (spadek o 16,67 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mógł Polsat Music HD, który rozpoczął nadawanie 26 maja 2017 roku w miejsce kończącego nadawanie Muzo.tv. Jego średni udział poszedł do góry o 50 proc. do 0,03 proc.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 75 proc. do 0,01 proc. udziału. Stacja ta spadła z 12. na 16. miejsce.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w maju br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 15,79 proc., wyniósł 0,96 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się naziemna Eska TV, której udział wyniósł 0,88 proc. (do góry o 95,56 proc. - największy wzrost w zestawieniu). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,34 proc. udziału; - 5,56 proc.).
Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 80 proc. do 0,01 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Disco Polo Music wyprzedziło 4FunTV