Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w lipcu br. było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, a najwięcej straciło TO!TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział naziemnego kanału Polo TV w lipcu 2018 roku wyniósł 0,78 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł on o 15,66 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,41 proc., po spadku o 18,49 proc.
Podium uzupełnia należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca czwartego. Jej średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym wyniósł 0,17 proc. (wynik tego kanału względem lipca ub.r. zmalał o 9,57 proc.).
Na czwarte miejsce spadł kanał 4FunTV. Jego średni udział w analizowanym okresie wyniósł 0,15 proc. (spadek o 25,60 proc.).
Największym wzrostem pochwalić się mógł Vox Music TV, którego średni udział poszedł do góry o 204,55 proc. do 0,07 proc.
Z kolei najbardziej spadł wynik kanału TO!TV - o 96,72 proc. do 0,002 proc. udziału. Stacja ta spadła z 12. na 18. miejsce.
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w lipcu br. również na pozycji lidera znalazło się Polo TV. Udział tego kanału, po spadku o 28,95 proc., wyniósł 1,11 proc.
Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV, której udział wyniósł 0,75 proc. (w dół o 15,62 proc.). Podium uzupełnia kanał 4FunTV (0,34 proc. udziału; - 16,95 proc.).
Największym wzrostem (o 257,50 proc. do 0,14 proc. udziału) również i tutaj pochwalić się mógł Vox Music TV. Także i w tym ujęciu najwięcej straciło TO!TV - było to 97,70 proc. do 0,002 proc.
Dołącz do dyskusji: Polo TV na czele kanałów muzycznych, Vox Music TV zyskał najwięcej