SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Od 2000 r. Brytyjczycy wydali online 300 mld funtów

W ciągu ostatnich jedenastu lat brytyjscy konsumenci wydali na zakupy w sieci 300 miliardów funtów.

Tak wynika z danych organizacji Interactive Media In Retail Group (IMRG) i firmy Capgemini, które w kwietniu 2000 roku uruchomiły IMRG Capgemini e-Retail Sales Index, za pomocą którego monitorują brytyjski rynek zakupów online.

Roczne wydatki Brytyjczyków na zakupy w sieci zwiększyły się z 800 milionów funtów w 2000 roku do 58,8 miliarda funtów w roku 2010.

Najszybciej rozwijającymi się segmentami rynku zakupów online na Wyspach są odzież i elektronika. Ten pierwszy od lutego 2001 roku zanotował wzrost o 3245 proc., a drugi - o 996 proc. od lutego 2002 roku.

IMRG i Capgemini prognozują, że w bieżącym roku brytyjski rynek internetowej sprzedaży osiągnie wartość 69 miliardów funtów, a w ciągu kolejnych czterech lat suma ta zwiększy się dwukrotnie.

Dołącz do dyskusji: Od 2000 r. Brytyjczycy wydali online 300 mld funtów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl