SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowy luksusowy kwartalnik na rynku od marca

Na początku marca na rynku pojawi się nowy luksusowy kwartalnik "Existence", który skierowany będzie zarówno do kobiet, jak i mężczyzn. Magazyn podzielony będzie na dwie części: "Slowlife" i "Speedlife", które będą miały osobne okładki. Wydawcą tytułu jest Ginza Media Group.

Cześć zatytułowana "Speedlife" adresowana będzie do osób żyjących szybko i intensywnie, natomiast część pt. "Slowlife" - do czytelników szukających harmonii i ładu w życiu. - W każdej z tych części znajdzie się ta sama tematyka, ale będzie ona potraktowana w inny sposób - mówi nam Ilona Rechnio, dyrektor wydawnicza "Existence", a wcześniej m.in. szefowa działu uroda w "Elle". W magazynie poruszane będą m.in. zagadnienia związane ze sztuką, kulturą, lifestylem, sportem, gadżetami, modą, urodą czy finansami osobistymi.

Wśród współpracowników piszących teksty dla kwartalnika znajdą się m.in. Maria Peszek, Tomek Kin, Dorota Wellman, Mariusz Trzciński i Joanna Nojszewska. - W "Existence" nie będzie cenzury. Wszystkie teksty będą autorskie, mocne i na najwyższym poziomie merytorycznym, bo wierzymy w czytelników, którzy chcą czegoś więcej niż przepisów na ciasto - tłumaczy Elwira Rusowicz, wspózałożycielka Ginza Media Group. Rusowicz w przeszłości pracowała jako rzecznik prasowa Superstacji, była także dziennikarką m.in. "Super Expressu" i "Teleexpressu".

Nad stroną graficzną "Existence" czuwać będzie zajmująca się custom publishingiem agencja Concept Publishing Polska. Za projekty okładek odpowiadać będzie znany rysownik Dominik Bułka. Objętość pisma wynosić ma 216 stron, a ukazywać się będzie ono w formacie 230 na 297 mm.

Magazyn adresowany będzie do kobiet i męzczyzn w wieku od 25 do 59 lat, zamieszkałych w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, posiadających wykształcenie średnie i wyższe oraz dobrą oraz bardzo dobrą sytuacją finansową.

"Existence" drukowany będzie w nakładzie 5 tys. egz. Dystrybucja kwartalnika będzie dwutorowa. 1 tys. egz. pisma trafi do salonów prasowych (m.in. Empik i Traffic), gdzie sprzedawane będzie w cenie 15 zł. Pozostałe 4 tys. egz. wysyłane będzie do wyselekcjonowanych klientów (magazyn otrzymają m.in. członkowie Club Med czy pasażerowie samolotów Windroseair) oraz do partnerów biznesowych, a także salonów samochodowych czy kosmetycznych.

Najdroższą pozycją w cenniku reklamowym "Existence" jest druga okładka, zarówno w części "Speedlife", jak i "Slowlife", za którą trzeba zapłacić 30 tys. zł. Całostronicowa reklama kosztuje 15 tys. zł. Za sprzedaż reklam w tytule odpowiada Julia Wolska, specjalistka ds. marektingu i sprzedaży, ostatnio zatrudniona jako dyrektor marketingu w "Style Fashion".

Drugą ze współzałożycielek Ginza Media Group obok Elwiry Rusowicz jest Anna Kajda, która była ostatnio dyrektorem ds. rozwoju w agencji Novimedia Custom Publishing. Wcześniej pracowała m.in. jako dyrektor wydawniczy w Concept Publishing Polska, kierowała też działami urody "Joy" i "Sukcesu".

Dołącz do dyskusji: Nowy luksusowy kwartalnik na rynku od marca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl