SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowa agencja strategiczna na rynku

Były strategic director agencji Przestrzeń Mateusz Cukierski założył własną agencję strategiczną Sweetspot.

Sweetspot to agencja strategiczna tworząca marki i kampanie na styku świata marketingu i popkultury. Klientom ma 
ułatwiać nawigację w rozległym świecie trendów, nowych treści i zjawisk społecznych.

- Marketerzy i reklamiarze funkcjonują w swoich zawodowych bańkach i skupiają się na rywalizacji marek w samej kategorii, czyli
na tym, co z punktu widzenia konsumenta jest najmniej istotne – mówi Mateusz Cukierski, założyciel Sweetspotu. - Wierzę, że dużo większa rywalizacja odbywa się poza półką sklepową. Marki walczą o uwagę z postami naszych znajomych, konferencjami gali freakowych i premierami seriali Netflixa. Markom wystającym w tym gąszczu łatwiej też wyróżnić się w swojej kategorii.

Mateusz Cukierski doświadczenie zawodowe zdobywał w agencjach Przestrzeń, VML, Grey, Isobar. Współtworzone przez niego kampanie zdobyły w ostatnich latach ponad 100 nagród reklamowych: 12x Effie (w tym złoto, Long-Term, Euro Effie), 7x Cannes Lions, ponad 40x KTR (w tym Best of Technology), Innovation, MIXX Awards. 

Dołącz do dyskusji: Nowa agencja strategiczna na rynku

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
spoot
kolejny paździerz na rynku, ale po co?
2 0
odpowiedź
User
D.G.
jaki kraj, taki Zuckerberg
0 0
odpowiedź
User
Jednoosobowa agencja reklamowa
Pięknie opakowany freelance
5 0
odpowiedź