SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Maryla Rodowicz reklamuje „Kawonament” w sklepach Żabka

Maryla Rodowicz jest główną bohaterką nowego spotu reklamowego sieci sklepów Żabka. Promuje usługę „Kawonament”.

Maryla Rodowicz w reklamie Żabki Maryla Rodowicz w reklamie Żabki

Akcja trwającego niespełna pół minuty spotu dzieje się prawdopodobnie w laboratorium. Naukowiec pije kawę z kubka z logo Żabki, wtedy ktoś go woła. Mówi wtedy sam do siebie, że znowu mu kawa wystygnie. Wtedy stawia kubek z kawą na urządzeniu, na którym wyświetla się komunikat odmrażanie. W tym momencie rozsuwają się przeszklone drzwi, za którymi widać postać. Najpierw widać, jak powoli postać rusza ustami, potem otwiera oczy. 

Okazuje się, że to Maryla Rodowicz, która zwabiona zapachem sięga po kubek z kawą, zaczyna poruszać się w rytm muzyki, którą słychać w tle i mówi: "Nie śpimy, lecimy!Odpalamy kawonament w Żabce".

Spot w środę pojawił się na YouTubie.

Sieć Żabka uruchomiła usługę subskrypcji kawy serwowanej w jej sklepach na początku listopada. W ramach „Kawonamentu” w cenie 49 zł za 30 dni klient będzie mógł kupić w Żabce jedną kawą dziennie dowolnej wielkości. Informacja nowej usłudze pojawiła się w aplikacji mobilnej Żappka.

W ramach subskrypcji cena jednej napoju wynosi 1,61 zł. Kawa zakupiona w ten sposób jest zatem zdecydowanie tańsza od kawy kupowanej bez subskrypcji. W Żabce espresso o pojemności 40 mln i cortado wielkości 80 ml kosztuje bowiem 3,99 zł, zaś kawa z mlekiem, cappuccino czy latte o pojemności 200 ml to już wydatek na poziomie 6,50 zł. Ceny w Żabce są i tak o wiele niższe niż w kawiarniach, gdzie za cappuccino i latte zapłacimy kilkanaście złotych.

W całej Polsce funkcjonuje już 8784 sklepów sieci Żabka, prowadzonych przez 7424 franczyzobiorców Jeszcze w tym roku ma zostać otwarta Żabka numer 9000, a za rok, na 25-lecie sieci, sklep numer 10 000. Grupa chce otwierać roczne około tysiąca nowych placówek rocznie.

Dołącz do dyskusji: Maryla Rodowicz reklamuje „Kawonament” w sklepach Żabka

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Sylwiaa
Świetny dobór gwiazdy, pomysłu na video itd. Gratulacje. A Maryla: 50 lat! maxymalnie!
0 0
odpowiedź
User
bagietka
przeciez to jest podrypanie tekstu bagietki xD
0 0
odpowiedź
User
Jakub
Pomysł już wykorzystany przy promocji trasy Maryli, ale jeszcze by uszedł przy reklamie ŻABKI, ale montaż fatalny.
Maryla dwukrotnie niby chce coś powiedzieć, a tu cięcie.
I dobór muzyki - Maryla ma za mało przebojów, aby dać coś jej własnego?
0 0
odpowiedź