New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media
Wystartowały pierwsze w 2023 roku kampanie świadomościowe marki New Balance prowadzone przez Performance Media.
Działania agencji obejmują przygotowanie strategii mediowej oraz prowadzenie i zakup kampanii digital w Polsce, Czechach, na Słowacji oraz na Węgrzech.
Emisja kampanii display & video odbywa się na wielu płaszczyznach mediowych, m.in. na Facebooku, TikToku czy w sieci reklamowej Google.
- Cieszymy się z kontynuacji współpracy, równocześnie dziękując za zaufanie, którym jesteśmy obdarzani. Nasze grono specjalistów stara się udowadniać każdą wspólną kampanią, że nasza współpraca zmierza w coraz to lepszym kierunku, dzięki czemu osiągamy wspólnie satysfakcjonujące rezultaty - komentuje Kuba Taczewski, strategy director w Performance Media.
- Nasza strategia biznesowa na ten rok zakłada dotarcie do nowej grupy docelowej, odświeżenia konsumenta New Balance przy jednoczesnym utrzymaniu charakteru marki oraz przetestowanie nowych, niestandardowych narzędzi, które pomogą nam w realizacji wspomnianych celów. Oferta Performance Media spełniała te wszystkie założenia - dodaje Miłosz Krywański, CEE digital marketing manager New Balance.
Agencja Performance Media prowadzi też działania SEO dla słowackiej, czeskiej i węgierskiej wersji sklepu New Balance.Współpraca agencji z klientem rozpoczęła się w ubiegłym roku po wygranym przetargu.
Dołącz do dyskusji: New Balance kontynuuje współpracę z Performance Media