SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Performance Media z narzędziem dla twórców treści w e-commerce

Agencja Performance Media we współpracy z Senuto wprowadziła do oferty nowe narzędzie Content Maiker, usprawniające tworzenie treści w e-commerce. Pierwsza implementacja została z sukcesem przeprowadzona w projekcie dla Obi Polska.

Emil Tomczyński, SEO & data science director w Performance Media Emil Tomczyński, SEO & data science director w Performance Media

Nowe narzędzie jest efektem pracy działu data science Performance Media. Projekt realizowany był we współpracy z Senuto, które wniosło doświadczenie w implementacji wdrożeń AI oraz dostarczyło dane.

Content Maiker pozwala tworzyć precyzyjne i kontekstowe treści - dzięki domyślnym 16 promptom i 3 modelom NLP narzędzie tworzy treści w oparciu o „kontekst” asortymentu danego klienta, co sprawia, że generowane opisy są nie tylko precyzyjne, ale także odpowiednio dopasowane do potrzeb odbiorcy. Pozwala na znaczne oszczędności czasu i budżetu, dzięki automatycznym analizom widoczności kategorii e-commerce oraz możliwości generowania treści.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Co ważne, zaczynamy od implementacji na polskim rynku, ale narzędzie jest łatwe w adaptacji i skalowaniu, co oznacza, że może być stosowane praktycznie na każdym rynku, a to daje klientom możliwość szybkiego dostosowania się do zmieniających się warunków rynkowych i ekspansji biznesowej. W nadchodzących miesiącach planujemy rozwój narzędzia również pod kątem innych zastosowań, takich jak np. tworzenie opisów kart produktowych, co dodatkowo zwiększy jego użyteczność dla klientów - wyjaśnia Emil Tomczyński, SEO & data science director w Performance Media. 

Dołącz do dyskusji: Performance Media z narzędziem dla twórców treści w e-commerce

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl