Multimedia mają 142 tys. klientów TV cyfrowej; wzrost o 33 proc.
Multimedia Polska zakończyła 2010 rok z liczbą 141,8 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV. To więcej o 33,3 proc. niż rok wcześniej. Właśnie ta usługa rosła najszybciej w ub.r., mniejszą dynamikę wykazały telefonia i internet.
W sumie z usług Multimediów na koniec ub.r. korzystało 695,6 tys. abonentów, co oznacza wzrost względem końca 2009 roku o 3,34 proc., czyli o 22,5 tys. osób.
Drugą najdynamiczniej rosnącą usługą operatora była telefonia (liczona łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi) Na koniec 2009 roku korzystało z niej 250,6 tys. klientów, czyli o 24,5 proc. więcej niż rok wcześniej. Z kolei liczba klientów usługi internetowej poszła do góry o 12,2 proc. i wyniosła już 362,7 tys. osób.
Liczba tzw. jednostek generowania przychodu (RGU), czyli łącznie sprzedanych usług, na dzień 31 grudnia br. wyniosła 1,35 mln wobec 1,24 mln rok wcześniej.
Multimedia Polska zakończyła 2010 rok z liczbą 332,7 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi (wzrost o 3,7 proc.), w tym ok. 97,8 tys. klientami pakietu Triple Play (wzrost o 9,6 proc. )
Dołącz do dyskusji: Multimedia mają 142 tys. klientów TV cyfrowej; wzrost o 33 proc.
Po pierwsze jakość świadczonych usług przez Multimedia spadła porównując do lat ubiegłych. A byłem ich klientem od bardzo dawna, tzn. czasy kiedy to była tylko telewizja kablowa analogowa i Internet.) Dobre czasy bo kiedy były przewidziane jakieś prace konserwacyjne byłem informowany o tym pocztą internetową teraz już tak nie ma a różne awarie są na porządku dziennym. Później zdecydowałem się na kolejną usługę telefon. No cóż fakt że nie zawsze działał przyjmowałem i tłumaczyłem sobie że nowa usługa nie wszystko na samy początku musi świetnie działać. Kolejne przedłużenie umowy, wcale nie dowiedział mnie przedstawiciel a ktoś dzwoni przez telefon i objaśnia zasady oferty, przychodzi monter, męczy się półtorej godziny z założeniem urządzeń a następnie podsuwa do podpisania stertę papieru – oczywiście okazuje się że jest zupełnie co innego niż informował konsultant telefoniczny, ale na szybko nie czytasz wszystkiego i podpisujesz. Decydujesz się na kolejną usługę Cyfrową Telewizję. I wracając do standardów jakości świadczonych usług masz kolejne 2 lata niby kilku usług. Dlaczego niby bo telefon jak nie zawsze działał tak nadal nie zawsze działa. Telewizja Cyfrowa – tak bajka tylko nie zdarzyło się mi ani razu, dosłownie ani razu trafić na taki dzień by wszystkie kanały które mam w pakiecie były nadawane. Czarny ekran w IPTV to normalka. Analogowa telewizja działa gorzej, a to geometria obrazu, a to szum zakłócenia. A na koniec rozstać się z firmą trudno. Bo wprowadza sobie (na chwile obecną wiem że niezgodnie z prawem – skarga zgłoszona do UKE) dziwne zapisy w regulaminie że wypowiedzenie na przyszły miesiąc można składać do 25 każdego miesiąca wysyłając informację później niż 25 danego miesiąca)
Dlatego odradzam wszystkim