MTV promuje „Warsaw Shore 9” w internecie i outdoorze
W niedzielę 18 marca br. MTV Polska rozpocznie emisję dziewiątego sezonu reality-show „Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy”. Premierze programu towarzyszy kampania promocyjna w internecie i outdoorze.
Stałymi członkami „Ekipy z Warszawy” w nowym sezonie są: Ewelina Kubiak, Jola Mróz, Piotr Polak, Damian „Stifler” Zduńczyk, Wojciech Gola i Anna „Mała” Aleksandrzak, która powraca po przerwie. W programie wystąpią także Marcin „Brzydal” Maruszak, Wiktoria Sypucińska oraz Jacek Bystry, którzy dołączyli do „Ekipy” w „Summer Campie”.
Wiosenną (dziewiątą) edycję reality nagrywano w Warszawie, a zdjęcia realizowano jesienią ub.r. Producentem wykonawczym programu pozostaje Dragon Head. Premierę „Warsaw Shore 9” w MTV Polska zaplanowano na niedzielę 18 marca br. o godz. 23.00.
Stacja MTV rozpoczęła promocję nowego sezonu „Ekipy z Warszawy”, kampania obejmuje internet, m.in. kanały społecznościowe marki (Instagram, Facebook i YouTube) oraz kampanię odsłonową prowadzoną poprzez targetowanie w sieci Google Display Network na profil behawioralny m.in. osób imprezujących będzie również uwzględniała zasięgowe emisje na Filmweb.pl oraz internetowych serwisach magazynów wydawnictwa Marquard Media Polska - cosmopolitan.pl oraz playboy.pl. Dzięki zastosowaniu remarketingu do użytkowników będą docierały przypomnienia o programie przez cały okres emisji.
Spot emitowany będzie również na nośnikach outdoorowych, m.in. w sieciach siłowni Calypso, S4 i Zdrofit w województwach małopolskim, mazowieckim i śląskim. Niedzielne premiery „Warsaw Shore” będą dodatkowo wspierane emisją na ekranie dooh w centrum Warszawy.
Kampania w mediach zewnętrznych skupiona będzie na trzech pierwszych odcinkach programu. Za realizację kampanii odpowiada dział on-air VIMN Poland, a za zakup mediów Starcom.
Emitowaną od lutego do maja 2017 roku zimową odsłonę „Warsaw Shore - Winter Camp” oglądało średnio 100 tys. widzów, co oznacza 16 tys. osób więcej niż piątą edycję reality-show emitowaną rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: MTV promuje „Warsaw Shore 9” w internecie i outdoorze